بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۷۲۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹
رییس اداره محیط زیست شهرستان رباط کریم ضمن بیان اینکه محل دفن پسماندهای عادی و خانگی در شهرستان رباط کریم هنوز مجوزهای لازم را از سازمان محیط زیست نگرفته است گفت: بیش از ۹۰ درصد از پسماندهای بیمارستانی در این شهرستان بی خطر سازی می شوند.

تدبیر24 »ایوب زارع در گفت و گو با ایسنا، بیان کرد: زباله های خانگی و عادی در شهرستان رباط کریم توسط شهرداری ها جمع آوری و به محل دفن سایت رودشور انتقال پیدا می کنند.

وی با اشاره به اینکه این محل دفن پسماندهای خانگی از چندین سال قبل محل دفن زباله های شهرستان رباط کریم، بهارستان و اسلامشهر بوده است افزود: سایت دفن زباله رودشور متاسفانه هنوز مجوز محیط زیست را نگرفته است. کارهای اولیه درارتباط با بحث زباله سوز و استفاده از روش های بهینه و نوین برای دفن و بازیافت زباله درحال انجام است ولی هنوز به مرحله اجرا نرسیده است.


زارع با بیان اینکه هنوز محیط زیست ارزیابی های لازم از این محل را انجام نداده است بیان کرد: کارهای اولیه جهت دریافت مجوز های لازم درحال انجام است.
رییس اداره محیط زیست شهرستان رباط کریم ادامه داد: ما بارها از سایت دفن زباله رودشور بازدید کرده ایم، گرچه برخی اقدامات برای دفن صحیح زباله ها انجام می شود ولی هنوز به هدف اصلی که بهینه سازی و استفاده از روش های اصولی و نوین برای بازیافت و دفن زباله است، نرسیده اند.
وی با اشاره به اینکه پسماندهای بیمارستانی در شهرستان رباط کریم از طریق شرکتی جمع آوری می شوند که توسط وزارت بهداشت تایید شده، اظهار کرد: بیش از ۹۰ درصد از پسماندهای بیمارستانی توسط این شرکت جمع آوری و بی خطر سازی شده و ما همواره با همکاران خود در وزارت بهداشت درباره دفن و بی خطر سازی اصولی پسماندهای بیمارستانی در تماس هستیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها