بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۷۲۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: سخت‌گیری‌های جدید پلیس راهور نسبت به نوگواهی‌نامه‌ها به ویژه در جاده‌های برون شهری حتما مبتنی بر مطالعات و تحقیقات کارشناسی انجام شده است که این مطالعات باید به صورت شفاف به اطلاع عموم برسد.

تدبیر24 »غلامرضا حیدری در گفت‌وگو با ایسنا، اعلام آمار تصادفات و سن رانندگان در جاده‌های برون شهری را مورد اشاره قرار داد و افزود: وقتی پلیس راهور اعلام می‌کند که افرادی که کمتر از یک سال از عمر گواهی‌نامه‌شان می‌گذرد نباید از ساعت 12 شب تا 5 صبح در جاده‌های برون شهری رانندگی کنند حتما آماری از تصادفات در این مقطع زمانی دارد که براساس این آمار چنین تصمیمی اتخاذ کرده است، بنابراین چه خوب است که برای مجاب کردن جوانان نوگواهی‌نامه‌دار این آمار را اعلام کند تا این افراد بدون مقاومت از فرمان پلیس راهور تبعیت کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر این اگر پلیس راهور مطالعاتی در زمینه آمار تصادفات افرادی که سال‌ها از عمر گواهی‌نامه‌شان می‌گذرد و مقایسه تطبیقی با میزان تصادفات نوگواهی‌نامه‌داران در اختیار دارد، بهتر است این آمار را نیز به اطلاع افکار عمومی برساند تا جوانان بدانند تصمیمات جدید پلیس بر چه اساسی اتخاذ می‌شود.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس متذکر شد: اگر تصمیمات سخت‌گیرانه یا مکانیزم‌های سلبی راهنمایی و رانندگی مبتنی بر واقعیت‌ها و نیازهای روز نباشد، محکوم به شکست خواهند بود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها