بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۷۲۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳
در راستای تکمیل ستاد انتخاباتی حسن روحانی برای انتخابات سال آینده، اشرف بروجردی به‌عنوان رئیس کمیته بانوان ستاد انتخاباتی وی برگزیده شد.
تدبیر24 »اشرف بروجردی رئیس کمیته بانوان ستاد انتخاباتی حسن روحانی شد.

اشرف بروجردی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب طی تصمیمی در ستاد انتخابات روحانی، به‌عنوان رئیس کمیته بانوان این ستاد برگزیده شد.

اشرف بروجردی که پیش‌ازاین معاون اجتماعی و امور شوراهای وزیر کشور ‌دولت اصلاحات بود، هم‌اکنون یکی از اعضای بنیاد باران و عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت محسوب می‌شود.

این در حالی است که پیش‌ازاین محمدعلی نجفی به‌عنوان رئیس اتاق فکر و محمدعلی شریعتمداری به‌عنوان رئیس ستاد انتخاباتی روحانی برگزیده شدند. 

علاوه بر این مرتضی بانک، معاون کل نهاد ریاست جمهوری نیز به‌عنوان قائم‌مقام ستاد و معاون امور استان‌های این ستاد انتخاب شده است.

همچنین از علی جنتی، وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌عنوان رییس کمیته اطلاع‌رسانی  و علی شکوری راد و عبدالله ناصری،  مدیرعامل اسبق خبرگزاری ایران و حسین عبداللهی، مدیرمسئول روزنامه آرمان برای تصدی معاونت ستاد اطلاع‌رسانی روحانی نام برده شده بود که عبدالله ناصری در گفت‌وگویی با پایگاه خبری رویداد۲۴ ضمن تائید این پیشنهاد، گفت که به دلایلی آن را نپذیرفته است.

پیش‌ازاین قرار بود ابتدا مسئول کمیته جوانان این ستاد انتخاب شود ولی به دلایلی این تصمیم‌گیری به تعویق افتاد. در حال حاضر نخست رئیس کمیته زنان ستاد انتخابات روحانی انتخاب شده و طی روزهای آتی نیز مسئول کمیته جوانان برگزیده خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها