بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۷۳۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
شرایط پیش ثبت نام داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر در دفاتر پیشخوان دولت، در بخشنامه ستاد انتخابات کشور اعلام شد.
تدبیر24 »رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور در گفتگو با این پایگاه اطلاع رسانی گفت: در بخشنامه ای که دقایقی قبل از سوی دبیر ستاد انتخابات کشور به استانداری های سراسر کشور ابلاغ شد، شرایط پیش ثبت نام داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر در دفاتر پیشخوان دولت، در بخشنامه ستاد انتخابات کشور تشریح شد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور افزود، در این بخشنامه که به روسای ستاد انتخابات استانهای سراسر کشور ابلاغ شده آمده است:
به منظور تسهیل فرآیند ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و در اجرای مصوبه ستاد انتخابات کشور اعلام می دارد کلیه داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر از روز سه شنبه مورخ 24/12/95 می توانند با در دست داشتن مدارک ذیل به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و نسبت به پیش ثبت نام اقدام بعمل آورده و با در دست داشتن رسید پیش ثبت نام و شماره پیگیری و اصل مدارک زیر از تاریخ 30/12/95 لغایت 06/01/96 جهت تکمیل ثبت نام به فرمانداری های کشور مراجعه نمایند.
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور تأکید کرد: بنا بر تصریح بخشنامه انجام پیش ثبت نام اختیاری بوده و بمنظور تسهیل در ثبت نام پیش بینی شده است و در صورتی که داوطلب تمایلی به پیش ثبت نام نداشته باشد در زمان مقرر می تواند برای ثبت نام مستقیماً به فرمانداری ها و بخشداری ها مراجعه نماید.
شجاعی کیاسری خاطر نشان کرد، بنا بر مفاد این بخشنامه، مدارک لازم جهت پیش ثبت نام داوطلبان در دفاتر پیشخوان از این قرار است:
1-ارائه اصل شناسنامه و کارت ملی
2-یک قطعه عکس 4*3 جدید
3-ارائه اصل مدرک تحصیلی فوق دیپلم یا معادل آن برای داوطلبان شوراهای شهرهای تا بیست هزار نفر جمعیت و مدرک لیسانس یا معادل آن برای شهرهای بالای بیست هزار نفر جمعیت
4-دارا بودن سواد خواندن و نوشتن برا ی داوطلبان روستاهای تا 200 خانوار جمعیت و ارائه مدرک تحصیلی دیپلم برای داوطلبان روستاهای بالای دویست خانوار جمعیت
5-ارائه اصل کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا مدرک معتبر دال بر روشن بودن وضعیت نظام وظیفه برای آقایان
6-ارائه اصل گواهی قبول استعفا برای دارندگان مشاغل موضوع ماده 28 قانون انتخابات شوراها
7-ارائه اصل گواهی عدم سوء پیشینه
8-ایثارگران (آزاده – جانباز – فرزند شهید ) در صورت تمایل می توانند مدارک مربوطه را ارائه نمایند .
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها