بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۷۳۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰
مدیرکل ستاد بحران استانداری قم با اشاره به بارش باران و رگبار طی امروز و فردا(پنجشنبه و جمعه، سوم و چهارم فروردین) و احتمال وقوع سیلاب در بستر رودخانه قم، اظهار داشت: تخلیه خودروها از بستر رودخانه از ساعت 15 فردا(جمعه) صورت خواهد گرفت.
تدبیر24 »  منطقه قم، محسن اوروجی عصر پنجشنبه در جلسه کمیته اجرایی ستاد تسهیلات زائرین، اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته، بارش باران را ظرف امروز و فردا (پنجشنبه و جمعه، سوم و چهارم فروردین) در استان خواهیم داشت.

اوروجی افزود: طبق پیش‌بینی هواشناسی، فردا شب(جمعه شب) حدود دو ساعت رگبار خواهیم داشت.

وی با اشاره به برگزاری جلسات و تمهیدات اندیشیده شده در راستای مقابله با حوادث ناشی از سیلاب، اظهار کرد: بعد از نماز جمعه از ساعت سه بعد از ظهر فردا، تخلیه رودخانه را خواهیم داشت و به زائران و مسافران اطلاع‌رسانی در این زمینه انجام خواهد شد.

مدیرکل ستاد بحران استانداری قم افزود: نیروی انتظامی و شهرداری قم خودروها را از داخل رودخانه تخلیه کرده، در محیط های امن قرار خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: در برخی روستاها تا 40 میلی‌متر بارندگی را پیش‌بینی می‌کنیم که اطلاع‌رسانی لازم به روستائیان صورت گرفته است.

مدیرکل بحران استانداری قم اظهار داشت: در مناطق کوهستانی احتمال بارش برف را داریم که تمهیدات لازم اندیشیده شده است.
برچسب ها: قم ، سیل ، خودرو
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها