بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۷۳۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد محور هراز در استان های تهران و مازندران به علت بارش برف شدید از ساعت 8 صبح جمعه تا اطلاع بعدی بسته است.
تدبیر24 »سامانه اطلاع رسانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای همچنین از بسته شدن مسیر جنوب به شمال آزادراه خرم آباد-پل زال در استان لرستان تا اطلاع بعدی خبر داد و علت آن را ریزش کوه اعلام کرد.
همچنین به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اکنون ترافیک در محور هراز در بخش های امامزاده هاشم و سه راهی لاسم سنگین است.
ترافیک در برخی نقاط محور کندوان نیز نیمه سنگین گزارش شده است و در دیگر راه ها تردد به طور عادی ادامه دارد.

** اختلال های جوی در تردد جاده ای
امروز (جمعه) در برخی محورهای استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، البرز، اصفهان، زنجان، قزوین، لرستان، مازندران، مرکزی، همدان، چهارمحال و بختیاری و کردستان بارش برف و باران رخ داده است.
همچنین در برخی محورهای استان های خراسان رضوی و شمالی، خوزستان، سمنان، هرمزگان، قم، کرمانشاه، گلستان و گیلان بارش باران را شاهدیم.
همچنین به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محور فرعی شمشک- دیزین در استان های تهران و البرز به دلیل نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی بسته است.
به گزارش ایرنا، سازمان هواشناسی کشور دیروز با توجه به تداوم فعالیت سامانه بارشی در مناطق شمالی، غربی و مرکزی، درباره لغزندگی جاده های کوهستانی، وزش باد شدید، آبگرفتگی معابر و بروز سیلاب و بالا آمدن رودخانه ها در جمعه هشدار داده بود.
امروز در استان های کردستان، همدان، نواحی کوهستانی استان مرکزی، ارتفاعات گلستان، خراسان شمالی، مناطق شمالی خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری و غرب اصفهان بارش برف و لغزندگی جاده پدیده غالب است.
جمعه بارش برف در نواحی کوهستانی لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، سمنان و دامنه های البرز در مازندران و تهران نیز ادامه می یابد.
ساکنان هرمزگان، فارس، بوشهر، جنوب و غرب کرمان و ایلام نیز جمعه با وقوع طوفان تندری (بارش باران توام با رگبار و صاعقه، باد شدید و تگرگ، احتمال آبگرفتگی معابر و سیلاب در مسیل ها و رودخانه ها) روبرو می شوند.
پیش بینی می شود بارش برف در جاده های کوهستانی شمال غرب، دامنه های البرز و دامنه های زاگرس مرکزی موجب لغزندگی جاده ها و گردنه های کوهستانی شود.
با توجه به این موارد، توصیه می شود برای جلوگیری از خسارت و حفظ ایمنی اقدام های لازم صورت گیرد.
جمعه و شنبه خلیج فارس و تنگه هرمز مواج است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها