بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۷۳۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴
رییس جمهوری اسلامی ایران به دعوت رسمی ولادیمیر پوتین رییس جمهوری فدراسیون روسیه و در راس یک هیات عالیرتبه سیاسی و اقتصادی، روز دوشنبه به مسکو سفر می کند.
تدبیر24 »  معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور ضمن اعلام این مطلب افزود: حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در این سفر مذاکرات دو جانبه ای را با همتای روسی خود و مقامات بلند پایه این کشور در خصوص موضوعات مهم دو جانبه، منطقه ای و بین المللی خواهد داشت و اسناد و موافقتنامه های متعدد همکاری نیز در حوزه های حقوقی و قضایی، راه و شهرسازی، فناوری و ارتباطات، نیرو و انرژی، استاندارد، ورزش و ... بین مقامات دو کشور به امضا خواهد رسید.


پرویز اسماعیلی ادامه داد: همچنین با توجه به حضور همزمان نمایندگان بخش خصوصی کشورمان در این سفر، بازرگانان و فعالان اقتصادی نیز جلسه مشترک و مذاکرات متعددی در حوزه های مختلف خواهند داشت و موافقتنامه هایی نیز برای همکاری بخشهای خصوصی دو کشور به امضا می رسد.


وی افزود: به نظر می رسد با توجه به جایگاه خاص منطقه ای و بین المللی ایران و روسیه؛ بررسی، ادامه و توسعه همکاری ها میان تهران و مسکو در سطوح دو جانبه و نیز تعامل قدرتهای اصلی منطقه برای ارتقاء ثبات و امنیت منطقه‌، همکاریهای چند جانبه و بین المللی، مقابله با تروریسم و سایر تهدیدات منطقه ای و ... از اصلی ترین محورهای مذاکرات خواهد بود.


معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور گفت که تعدادی از وزرا، معاونین و مشاورین رییس جمهور، دکتر روحانی را در این سفر همراهی می کنند.


روسای جمهوری دو کشور طی سالهای فعالیت دولت تدبیر و امید ۸ ملاقات به صورت دو جانبه و یا در حاشیه نشست های بین المللی داشته اند و همچنین تبادل هیاتهای عالیرتبه بین دو کشور، مناسبات فیمابین را در مسیر راهبردی قرار داده است.
برچسب ها: روحانی ، روسیه ، تهران
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها