بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۷۳۴۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
تردیدی ندارم که تمامی اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و اصولگرایان معتدل و واقع بین در انتخابات سال 96 پشت سر حسن روحانی قرار خواهند گرفت؛ و صرفا این پایداری‌ها و احمدی‌نژادی‌ها خواهند بود که ساز دیگری را خواهند زد.
تدبیر24 »با توجه به افزایش مهری که نسبت به رئیس جمهور روحانی در کشور ایجاد شده است که ناشی از توفیق وی در دیپلماسی سیاسی و بارور شدن امیدشان به دیپلماسی اقتصادی و تحقق حماسه اقتصادی است، قطعا روحانی در انتخابات آتی رأی خواهد آورد.  روحانی به دلیل عملکرد مثبتی که در این سه سال از خود نشان داده است، می‌تواند در سال آتی و در رقابتی سالم با رای بسیار بالایی پیروز شود.

برای ارزیابی شرایط فعلی کشور و در پاسخ به این سوال که عملکرد دولت یازدهم  تاکنون چگونه بوده، باید گفت؛ ملت بزرگ ایران در ادامه حرکت انقلاب اسلامی و برقراری نظام  جمهوری اسلامی ایران، با خلق 24 خرداد92 اراده خود مبنی بر تحقق کامل تحقق آرمانها و اهداف انقلاب اسلامی را به منصه ظهور رساند.

همین که چهار سال گذشته در عرصه داخلی و خارجی در پرتو این حرکت عظیم نصیب کشور و نظام شده است، شاهد صادقی بر حقانیت این راه است.

اطمینان دارم خواست اکثریت قاطع ملت، حضور مجدد دکتر حسن روحانی را در این عرصه و ادامه راهی است که در ابتدای آن قرار گرفته ایم.

حضور پرشکوه مردم، در صحنه عظیم انتخابات مجلس شورای اسلامی که نتیجه ای جز تحکیم پایه های اعتدال نداشت، دلالت بر این ادعا دارد.

با توجه به شرایط کشور به نظر می رسد موج فزاینده فضاسازی و تخریب علیه رییس جمهور توسط جریان خاص و طیف احمدی نژاد، هدفی جز ایجاد حالت یاس در مردم ندارد، تا نسبت به امکان ادامه این راه عزت آفرین تردید کنند، اما قطعا به یاری خداوند و با حمایت همه جانبه مردم، این تلاش ها راه به جایی نخواهد برد.

 امیدوارم همه صاحب منصبان و کسانی که دغدغه دین، نظام و کشور را دارا هستند با برخورد جدی با این رفتارهای غیرقانونی و ناپسند، اجازه ندهند احمدی نژاد و طیف او پا به عرصه رقابت های انتخاباتی گذارند، چرا که آن ها در پشت صحنه می کوشند منویات خطرناک خود را به دست برخی نهادها به مرحله اجرا درآورند و بیش از این به کشور، نظام و حق حاکمیت ملت لطمه وارد کنند.

به منظور توجه به افکار عمومی و رعایت حال هم میهنان عزیز، همگان فقط  باید منافع ملی را دریابند و اخلاق انتخاباتی را به طور جدی رعایت کنند.

در حالی که ملت مسلمان ایران آماده می شوند، تا در یکی از شورانگیزترین عرصه مشارکت عمومی حضور یابند و جلوه ای دیگر از حماسه آفرینی را تدارک می بینند، مطلع شدیم که با کمال ناباوری، بدون توجه به  انذارهای  رهبری وسطح و جایگاه رفیع ریاست جمهوری، طیف احمدی نژاد در صدد اند که کوتوله های سیاسی را برای نامزدی ریاست جمهوری مطرح کنند و فقط با تندروی های تخریبی، اندک آرایی را جذب کرده و فضای انتخابات را غیر اخلاقی کنند. که موجبات بروز نگرانی های فراوانی را در بین مردم و دلسوزان نظام گشته است. بی تردید طیف احمدی نژاد می خواهد فضای انتخابات را غیر اخلاقی کند. تخریب و تندروی استراتژی مخالفان روحانی در انتخابات آتی است .



کمال الدین پیرموذن، نماینده پیشین مجلس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
بهروز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
0
1
باشه جواب شمارا در پای صندوقهای رای میدهند که بجای مردم تصمیم نگیرید
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها