بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۷۳۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳
معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری از حفر و تکمیل 193 حلقه چاه‌های نفت و گاز در سال 95 (سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل)، با کاربست دکل‌های این شرکت در مناطق خشکی و دریایی کشور خبر داد.
تدبیر24 »حمید رضا خوشایند با تبریک فرا رسیدن سال نو، اظهار کرد: تکمیل این تعداد چاه در مقایسه با سال 94، 13 حلقه و در قیاس با سال قبل از آن 33 حلقه افزایش را نشان می‌دهد.

 وی با اشاره به این‌که از شمار چاه‌های تکمیل شده در این مدت، سه حلقه اکتشافی و 65 حلقه توسعه‌ای توصیفی بوده است، افزود: همچنین در این دوره 125 حلقه چاه‌ تعمیری، تکمیل و در مدار تولید قرار گرفت.

 خوشایند تصریح کرد:  117 حلقه از این چاه‌ها در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، 49 حلقه در حوزه فعالیت شرکت مهندسی و توسعه نفت، پنج حلقه در شرکت نفت مناطق مرکزی، 11 حلقه در شرکت نفت فلات قاره، دو حلقه به سفارش مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران و 9 حلقه در قالب پروژه‌ای تکمیل شده است.    

 معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری متراژ حفاری در سال گذشته را افزون بر 293 هزار و 605 متر عنوان کرد و گفت: در این مدت حفاری و تکمیل 50 حلقه چاه 742 روز زودتر از برنامه پیش‌بینی شده از سوی شرکت‌های کارفرما به اتمام رسید که این مساله از نظر تولیدی شدن زودهنگام چاه و ترخیص دکل، ارزش اقتصادی بالایی دارد.

 وی با اشاره به فعالیت مستمر ناوگان حفاری شرکت در سال 95، بیان کرد: در این سال یک دستگاه حفاری سنگین خشکی جدید به ناوگان شرکت اضافه و در همین حال پنج دکل نیز برای تعمیرات دوره‌ای به سایت بازسازی انتقال داده شد.

 خوشایند افزود: در حال حاضر 37 دستگاه حفاری شرکت در بخش حفر چاه‌های توسعه‌ای توصیفی، دو دکل در حفاری چاه‌های اکتشافی و 29 حلقه در بخش چاه‌های تعمیری در مدار عملیات قرار دارند و شش دکل در حال بازسازی و آماده شدن برای عملیات هستند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها