بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۷۳۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۳
مدیرکل دفتر نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان وزارت بهداشت با اشاره به فعالیت سامانه تلفنی ۱۹۰ جهت دریافت مشکلات اورژانسی، بهداشتی، درمانی و دارویی هموطنان در سراسر کشور، گفت:از ۲۶ اسفندماه تا کنون ۴۳۸۰ تماس با این سامانه برقرار شده که دسترسی به پزشک متخصص و همچنین برخی اقدامات درمانی، بیشتر تماس‌های مردمی با این سامانه را تشکیل می‌دهد.

تدبیر24 »دکتر میردهقان در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: از ۲۶ اسفندماه تاکنون بیش از ۴۳۸۰ تماس با سامانه تلفنی ۱۹۰ داشته ایم و خوشبختانه هموطنان از پیگیری های انجام شده راضی هستند.

وی گفت: از این تعداد تماس حاصل شده با سامانه ۱۹۰، ۶۵۶ شکایت در حوزه درمان توسط کارشناسان ثبت شده است و همچنین از کل شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۰، ۵۹۷ مورد قابل پیگیری بوده که همکاران ما در سامانه ۱۹۰ و ستاد درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی مشکلات مطروحه را بررسی و پیگیری کرده‌اند.

به گفته وی، بیشتر تماس‌ها در خصوص دسترسی به پزشک متخصص و برخی اقدامات درمانی بوده که طی پیگیری‌های انجام شده از ستاد هدایت و ارجاع بیماران در دانشگاه‌های علوم پزشکی، اغلب آنها برطرف و اقدامات تشخیصی و درمانی لازم انجام شده است.
میردهقان ضمن تقدیر از فعالیت شبانه‌روزی کارشناسان و مدیران سامانه ۱۹۰، گفت: ۷۵درصد تماس‌ها از هشت صبح تا هشت شب و مابقی از  هشت شب تا هشت صبح بوده است. مدت مکالمات انجام شده ۱۴۷.۵ ساعت بوده و متوسط مدت انتظار تماس گیرندگان شش ثانیه و تکریم هموطنان سرلوحه خدمات ما بوده است.

مدیرکل دفتر نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان وزارت بهداشت ضمن تشکر از هموطنان گفت: هموطنانی که مشکلات آنها توسط کارشناسان ۱۹۰، ستاد وزارتخانه و دانشگاه مرتفع شده بود، طی ۱۰۴ تماس از پیگیری‌ها و رسیدگی‌ها تقدیر و تشکر کردند؛ البته آنچه که ما و همکاران‌مان انجام می‌دهیم وظیفه ماست و خدمتگزار مردم هستیم.

وی در پایان تاکید کرد: هموطنان برای طرح مشکلات یا پیشنهادات در خصوص خدمات اورژانس، بهداشتی، درمانی و دارویی در سراسر کشور می‌توانند با سامانه تلفنی ۱۹۰ تماس بگیرند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها