بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۷۳۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶
مدیرکل دفتر کاردانش وزارت آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان می‌توانند از ظرفیت ایام نوروز به عنوان یک انتخاب برای رشته و شغل خود استفاده کنند تا آینده خود و کشور را رقم زنند.
تدبیر24 » سید مصطفی آذرکیش اظهار کرد: دانش‌آموزان می‌توانند در ایام نوروز در راستای انتخاب آگاهانه برای مسیر آینده شغلی و تحصیلی خود از فرصت‌ها استفاده کنند.

مدیرکل دفتر کاردانش وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: دانش آموزان می‌توانند اطلاعات بیشتری را در ایام نوروز دریافت کنند؛ به خصوص از وجود افراد دارای اطلاعات کافی در زمینه مشاغل مختلف، بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه تعطیلات نوروز فرصت خوب و مناسبی برای دانش آموزان پایه نهم است، خاطرنشان کرد: این دانش آموزان بعد از تعطیلات، در هفته معرفی مشاغل با بخشی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دانش آموزان هنرستانی آشنا می‌شوند.

آذرکیش افزود: دانش آموزان می‌توانند از نوروز حداکثر استفاده را داشته باشند و اکنون با توجه به رویکرد مهارت آموزی در جامعه و اقبال خانواده‌ها، نوروز فرصتی برای انتخاب رشته دانش‌آموزانی است که می‌خواهند برای آینده شغلی و تحصیلی خود تصمیم بگیرند.

وی افزود: دانش آموزان می‌توانند با جستجو در سایت‌های مختلف و مرتبط با آینده تحصیلی خود از این فرصت استفاده کافی را ببرند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها