بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۷۳۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا از مسدود شدن 17 محور اصلی و فرعی کشور و ادامه ترفیک نیمه سنگین در محور کرج _ چالوس خبر داد.
تدبیر24 »براساس آخرین گزارش‌های دریافتی تا ساعت 9 صبح امروز -دوشنبه، در محور هراز، محدوده سه راهی لاسم و محور کرج  _ چالوس، از ابتدای محور تا کیلومتر 5 و محدوده‌های سد کرج وتونل 5، ترافیک به صورت نیمه سنگین جریان دارد. همچنین در بیشتر محورهای استان هرمزگان بارش باران ادامه دارد.

  محور شمشک _ دیزین در استان‌های تهران و البرز، محور پونل _ خلخال در استان‌های گیلان و اردبیل، محور سرو آباد _ پاوه در استان‌های کردستان و کرمانشاه، محور اولنگ - شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، محور  فرعی سی‌سخت _  پادنا در استان کهگیلویه و بویر احمد، محور شیراز _ جهرم در استان فارس، محور فرعی گنجنامه _ تویسرکان در استان همدان و  محور استهبان _ نی‌ریز در استان فارس  مسدود هستند.

همچنین برخی محورهای دیگر نیز مانند محور فرعی رودبار - کهنوج - قلعه گنج در جنوب استان کرمان، محور امیدیه _ دیلم در استان خوزستان، محورهای فرعی بندر چارک _ بندر آفتاب و ارمک _ باوردان در استان هرمزگان، محور خمیر _ لنگه در استان هرمزگان، محور فرعی کازرون _فراشبند و داراب _فسا دراستان فارس نیز به علت سیلاب و آبگرفتگی معابر مسدود هستند.

 براساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور ناجا، محور فرعی سناشنبه تا روستای درویشی در استان بوشهر به علت تخریب پل و آبگرفتگی، محور فیروزآباد _جم _عسلویه در استان فارس جنوب به علت ریزش کوه، محور فرعی درودگاه_سعدآباد در استان بوشهر  و محور دلوار _دیر در استان بوشهر به علت آبگرفتگی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها