بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۷۳۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
یکی از خوبی‌های تعطیلات نوروز، خالی شدن تهران از حجم گسترده خودروهاست و نوروز بهانه‌ای است تا ترافیکی در شهر شاهد نباشیم.
تدبیر24 »اما این روزها اتفاقی افتاده که نه‌تنها موجب تردد آسان بدون ترافیک در شهر نیست، بلکه به ترافیک قسمت جنوبی پایتخت و در محدوده خیابان ری و مولوی دامن می‌زند و آن هم انجام عملیات عمرانی و سنگ‌فرش کردن قسمتی از خیابان است؛ این مساله سبب شده شاهد ترافیک گسترده در خیابان ری، میدان بهارستان و حوالی چهارراه سیروس باشیم. با این حال شهردار منطقه 12 می‌گوید که نوروز به دلیل کم شدن تردد، بهترین زمان انجام عملیات‌های عمرانی اینچینی است و ابراز امیدواری کرد که تا پایان تعطیلات فاز اول این عملیات عمرانی شهری به اتمام رسد.

عابد ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، درخصوص عملیات‌های عمرانی در منطقه 12 گفت: در چهارراه سرچشمه و چهارراه سیروس عملیات آرام‌سازی و سنگ‌فرش کردن کف خیابان در دستور کار قرار دارد و امیدواریم در بخشی از چهارراه‌های قید شده، تا روز 14 فروردین عملیاتی عمرانی به پایان رسد و بخش دیگر حداکثر تا یک هفته پس از تعطیلات نوروز کار عمرانی‌شان به اتمام رسد.

وی با بیان اینکه عملیات بتن‌ریزی به دلیل بارندگی به تعویق افتاد و به محض اتمام بارندگی‌ها عملیاتی عمرانی به سرعت انجام می‌شود، گفت: با توجه به عملیات عمرانی در محدوده خیابان شهید مصطفی خمینی و جمهوری از تقاطع چهارراه مخبرالدوله تا میدان بهارستان، تقاضا می‌شود شهروندان تا حد امکان تا پایان فروردین‌ماه از انجام سفرهای غیرضرور به این محدود خودداری کنند و با توجه به مسدود بودن مسیر چهارراه سرچشمه در مسیر شرق به غرب، شهروندان می‌توانند از خیابان‌های دیالمه، مجاهدین اسلام و... به سمت میدان امام خمینی (ره) حرکت کنند و شهروندانی که قصد دارند از سمت بزرگراه‌های امام علی (ع) و شهید صیاد شیرازی به سمت بازار تهران حرکت کنند، می‌توانند از طریق خیابان 17 شهریور و در ادامه خیابان قیام به محدوده بازار تهران دسترسی پیدا کنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها