بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۷۳۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
عضو کمیسیون امنیت ملی:
شهروز برزگر در واکنش به تعداد قابل توجه کاندیداهایی که هر روز از سوی گروه ها و جریان های سیاسی مطرح میشود، تاکید کرد: اصل رقابت مسئله خوبی است، اما برخی شعارهایی عجیبی که این ایام میشنویم نشان میدهد، که گویا برخی آقایان سر سوزنی از مملکت داری چیزی نمی دانند و شعارهایشان بوی مستی و بی خبری میدهد.
تدبیر24 »شهروز برزگر (عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس) در گفتگو با خبرنگار "ناطقان" گفت: با نزدیک شدن به ایام انتخابات ریاست جمهوری، متاسفانه شاهد موج سنگینی از تخریب ها علیه دولت هستیم که بدون شک بخش عمده این هجمه ها از آن سوی مرزها، منافقین و معاندین انقلاب سازماندهی می شود.

وی ادامه داد: در اینکه نظام سلطه از ابتدای انقلاب تاکنون با آرمان های نظام ما دشمنی دارد تردید و تعجبی نیست، اما آنجایی نگران کننده است که برخی افراد در داخل همصدا با بیگانگان تیشه به ربشه دولت منتخب مردم میزنند و این مصداق گل به دروازه خودی است و قطعا لجن مال کردن دولت به نفع نظام نخواهد بود.

شهروز برزگر در واکنش به تعداد قابل توجه کاندیداهایی که هر روز از سوی گروه ها و جریان های سیاسی مطرح میشود، تاکید کرد: اصل رقابت مسئله خوبی است، اما برخی شعارهایی عجیبی که این ایام میشنویم نشان میدهد، که گویا برخی از آقایان سر سوزنی از مملکت داری چیزی نمی دانند و شعارهایشان بوی مستی و بی خبری میدهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خطاب به برخی نامزدهای احتمالی ریاست جمهوری گفت: برخی جریانات، انتخابات را محل تسویه حساب سیاسی کرده اند و انتظار میرود شخصیت های موجه کشور، فریب دعوت های مشکوک برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری را نخورند.

برزگر در پاسخ به این سوال که شرایط امروز کشور را چگونه می بیند و چه نمره ای به دولت یازدهم میدهد؟ ابراز داشت: برای اینکه شرایط امروز کشور را ارزیابی کنیم، باید ببینیم روحانی در چه شرایطی کشور را تحویل گرفت و در آن صورت به جرات میگویم او خیلی "جگر" داشت که در آن شرایط سخت دولت را از احمدی نژاد تحویل گرفت.

این نماینده مجلس با تشریح برخی اعداد و ارقام در دولت نهم و دهم گفت: در آن 8سال فقط سه میلیارد و پانصد میلیون دلار بابت "عیدی" از صندوق توسعه ملی برداشت شد و علاوه بر آن 120میلیارد دلار برای بودجه های "جاری" برداشت کردند که امروز کشور برای حل مشکلات اساسی مردم تشنه آن منابع عظیمی است که در گذشته آقایان بذل و بخشش می کردند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها