بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۷۳۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
رئیس سازمان امداد و نجات گزارش عملیات امداد و نجات نوروزی را تشریح کرد.

تدبیر24 »مرتضی سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح گزارش طرح ملی امداد و نجات نوروزی ٩٦ از ٢٥ اسفند ماه تا ساعت شش صبح امروز گفت: طی این مدت ۳هزار و ۱۵۴ ماموریت امداد و نجات صورت گرفته است.

به گفته وی، از میان کل ماموریت‌های صورت گرفته در قالب طرح امداد و نجات نوروزی، یکهزار و ۳۷۸ ماموریت ترافیکی بوده است (٤٤% از ماموریت‌های امداد و نجات).

سلیمی افزود: از زمان اجرای طرح امداد و نجات نوروزی تا امروز صبح به ۶۲هزار و ۸۰۰ تن امدادرسانی شده و ۲هزار و ۲۳۹ تن نیز نجات یافته‌اند. همچنین یکهزار و ۵۲۰ تن به مراکز درمانی منتقل شدند و ۱۳هزار و ۷۰۰ تن هم به صورت سرپایی خدمات لازم را دریافت کردند.

وی با اشاره به ۲۹۷ مورد عملیات رهاسازی (رهاسازی ٥٦٤ مصدوم در سوانح ترافیکی)، افزود: همچنین ۱۴هزار و ۷۲۳ تن از مسافرین نوروزی اسکان داده شدند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها