بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۷۳۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
آخرین آمار و اطلاعات ثبت‌نام‌کنندگان انتخابات شوراهای شهر و روستا در سلماس اعلام شد.
تدبیر24 »«مسعود حاجی‌علیلو» پس از اتمام مهلت قانونی ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی انتخابات شوراهای شهر و روستا در شهرستان سلماس، در نشست خبری با خبرنگاران گفت: در مجموع 913 نفر داوطلب برای نمایندگی شورای شهر و روستا در شهرستان سلماس ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 880 نفر مرد و 33 نفر زن هستند.

حاجی‌علیلو افزود: از میان کل ثبت‌نام‌کنندگان 135 نفر در حوزه انتخابیه شهر سلماس، 19 نفر در شهر تازه شهر، 389 نفر در حوزه بخش مرکزی و 370 نفر در حوزه انتخابیه بخش کوهسار ثبت‌نام کرده‌اند.

وی تصریح کرد: از نظر سطح تحصیلات، 3 نفر دارای مدرک حوزوی، یک نفر دارای مدرک دکترا 38 نفر فوق لیسانس، 107 نفر لیسانس، 2 نفر فوق دیپلم و 4 نفر دیپلم هستند.

فرماندار سلماس تصریح کرد: هم‌چنین 124 نفر از کل ثبت‌نام‌کنندگان دارای سابقه عضویت در شوراهای شهر و روستا در ادوار گذشته بوده و 789 نفر اولین تجربه حضور خود در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا را دارند.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین شرکت‌کننده از نظر سنی، ‌بازه 30 تا 35 سال با 175 نفر شرکت‌کننده و کمترین شرکت‌کننده در بازه زیر 30 سال با 89 نفر شرکت‌کننده است.

حاجی‌علیلو با تشکر از همه دست‌اندرکاران ثبت‌نام داوطلبین و خبرنگاران در پوشش رسانه‌ای اخبار ثبت‌نام داوطلبین انتخابات ابراز امیدواری کرد تا انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی داشته باشیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها