بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۷۳۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰
تصادفی شدید در بلوار اسکله بندر مرزی آستارا به وقوع پیوست که منجر به کشته شدن یک نفر و مجروح شدن شدید یک نفر دیگر شد.

تدبیر24 »حسین خورشیدی، رییس جمعیت هلال احمر آستارا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه گیلان، در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو 405 در محل مذکور و برخورد آن با تیر بتنی برق کنار پیاده رو، یک نفر کشته و یک نفر دیگر نیز مجروح شدند.

وی ادامه داد: پس از تماس های مردمی و ارائه گزارش وقوع این حادثه در حدود ساعت 19 و 30 دقیقه امروز (جمعه 11 فروردین 1396)، در حداقل ترین زمان ممکن، آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام می شود و فرد مصدوم بالافاصله به اورژانس بیمارستان شهید بهشتی آستارا منتقل می شود.

خورشیدی در ادامه به شدت برخورد خودرو و آسیب زیاد به بدنه از سمت راننده اشاره کرد و افزود: نوع برخورد سبب گردیده بود که راننده در همان لحظات نخست پس از تصادف جان خود را از دست بدهد و در درون خودرو گرفتار گردد.

وی اضافه کرد: پس از چند لحظه خودروی آتش نشانی و خودروهای آمبولانس و ست امداد و نجات هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند که پس از تلاش یک ساعته، پیکر بی جان راننده از درون خودرو بیرون کشیده شد.

رییس جمعیت هلال احمر آستارا در بخش دیگر سخنان خود از همکاری مردم در مهیا نمودن شرایط امداد و نجات تقدیر کرد و یادآور شد: پس از وقوع این حادثه دلخراش، دو اکیپ از امدادگران هلال احمر، اورژانس 115، آتش‌نشانی، پلیس راهور و نیروی انتظامی در محل حادثه حاضر شدند و ماموریت خود را آغاز کردند.

خورشیدی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اینکه هر دو سرنشین خودرو جوان و مرد هستند، از بررسی کارشناسان پلیس جهت روشن شدن چگونگی وقوع این حادثه خبر داد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها