بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۷۳۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳
در دنیای پر از دغدغه های مختلف و روزمرگی هایی که مدام تکرار می شوند و دست از سرمان بر نمی دارند، همه ی ما نیاز به آرامبخش هایی داریم که روح و جانمان را تازه کند و انرژی لازم برای ادامه ی مسیر زندگیمان را تامین نماید. داروهای زیادی به دست محققین ساخته شده اند تا آرامش را برای بشر به ارمغان بیاورند. قرص ها و شربت های جورواجور با نام ها و مارک های مختلف که همه شان تسکینی موقتی هستند و به دنبال خود آسیب ها و ضررهایی نیز دارند.

تدبیر24 »اما در این میان آرامبخشی هست که همیشه در دسترسمان قرار دارد؛ آرامبخشی به نام طبیعت که با سخاوت تمام، همه ی داشته هایش را در اختیار ما قرار داده و آغوشش را به رویمان باز کرده است تا لحظاتی ناب را از آن هدیه بگیریم. همه ی ما حداقل یک بار طعم این آرامش را چشیده و لحظاتی را در آغوش طبیعت آرمیده ایم. در هر فصلی و زمانی که به سراغش رفته ایم به رنگی در آمده و ما را غافلگیر کرده است. در بهار شاهد شکوفه باران و گل های رنگارنگش بودیم و در تابستان سبز تر از همشه آن را لمس کرده ایم. پاییز را به تماشای نمایش هزار رنگش نشسته و در زمستان برای دیدن تن پوش سپیدش، سرما را به جان خریده ایم.

به دلیل این همه سخاوتمندی، روز سیزدهم فروردین ماه در تقویم کشورمان به نام روز طبیعت نامگذاری شده است و مردم را به آغوش آن فرا می خواند. به همین بهانه می خواهیم تصاویری تماشایی از طبیعت ایران عزیزمان را به نظاره بنشینیم و در قاب این تصاویر آرامش را جستجو کنیم.

شاید تصور خیلی ها از طبیعت، درختان سر به فلک کشیده و دشت هایی پوشیده از گل باشد اما طبیعت کشورمان از مواهب دیگری همچون چشم انداز های زیبای کویری، کوه ها ی سر به فلک کشیده و دره ها و سواحل نیز برخوردار است که هر یک جلوه ی خاص خود را دارند.

با کارناوال در مرور تصاویری چشم نواز از طبیعت ایران همراه شوید و از این سرزمین چهارفصل دیدن کنید…

طبیعت ایران
photo by Amir Bagheri

۱- بهار کم کم رخ نشان می دهد

طبیعت ایران
photo by navid sajedi

۲- غروب دل انگیز خورشید در یک روز بهاری

طبیعت ایران
photo by Esmaeel Karabi

۳- چشم انداز زیبای جاده فیروزکوه | مازندران

طبیعت ایران
photo by amir ahmad habibi

۴- جاده ای بهشتی در دل جنگل های ایران

طبیعت ایران
photo by touraj mohammadi

۵- امواج ابرها به ساحل سبز طبیعت می رسند

طبیعت ایران
photo by saeed younesi

۶- ایران کشور ۴ فصل که هر فصلش زیبایی های خود را دارد…

طبیعت ایران
photo by saeed younesi

۷- کوه های رنگین کمانی در مسیر زنجان به تبریز

کوه های رنگین کمانی زنجان

۸- دریاچه الندان، کیاسر استان مازندران

دریاچه الندان مازندران

۹- آغازی برای طبیعت 

طبیعت ایران
photo by Hosein Esmaeelbegi

۱۰- آبشار لاشو، استان گلستان

آبشار لاشو، استان گلستان
photo by ramin ata

۱۱- تن پوشی از ستارگان بر تن طبیعت ایران

طبیعت ایران
photo by rahim heidarnia

۱۲- چهره ای رنگارنگ از جنگل گلستان در فصل پاییز

جنگل گلستان
photo by rahim heidarnia

۱۳- قله دماوند، سر به فلک کشیده ای در نزدیکی پایتخت

قله دماوند
برچسب ها: ایران
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها