بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۷۳۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به استان های پربارش در روز جاری، روند فعالیت سامانه بارشی در نقاط مختلف را تشریح کرد.

تدبیر24 »احد وظیفه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به وضعیت بارشی کشور طی روز جاری (دوشنبه 14 فروردین)، اظهار کرد: امروز سامانه بارشی در نیمه شمالی کشور فعال است و در شمال شرق، سواحل دریای خزر و مناطقی از دامنه های جنوبی البرز، غرب، نواحی مرکزی و شرق کشور ابرناکی، بارش باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

وی افزود: امروز برخی نقاط نیمه جنوبی در استان های فارس، کرمان، شمال هرمزگان و کهگیلویه و بویر احمد نیز بارش پراکنده خواهند داشت و امروز بارش ها در استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، نیمه شمالی سمنان، مرکزی، غرب قم، شمال اصفهان و مناطقی از گلستان شدت بیشتری خواهد داشت.

مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در ادامه وضعیت جوی کشور در روزهای آینده را تشریح کرد و گفت:در روز سه شنبه 15 فروردین، بارش ها با شدت کمتر در مناطقی از شمال شرق، شرق، سواحل دریای خزر ادامه داشته و در دامنه های البرز مرکزی و شرقی و غرب کشور نیز در بعضی ساعات افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می شود و به تدریج این سامانه از کشور خارج می شود.

احتمال گرد و خاک در یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان

به گفته وظیفه، در روزهای دوشنبه و سه شنبه در برخی ساعات در نیمه شرقی، جنوب و دامنه های البرز شرقی و مرکزی وزش باد شدید پیش بینی می شود که در استان های یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان گاهی با گرد و خاک همراه خواهد بود.

وی همچنین از افزایش وزش باد و شکل گیری گرد و خاک در جنوب شرق و برخی نقاط شرق کشور در روز چهارشنبه 16 فروردین خبر داد و افزود: این وضعیت باعث کاهش دید افقی و کیفیت هوا در این نقاط می شود. در این روز در سایر مناطق کشور جو نسبتا پایدار خواهد بود.

بارش برف در ارتفاعات

مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز روند کاهش دما در شمال شرق کشور ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: بارش ها در مناطق کوهستانی و سردسیر شمال غرب، شمال شرق و ارتفاعات البرز به صورت برف پیش بینی می شود. همچنین امروز دریای خزر و از امشب تا روز چهارشنبه خلیج فارس و تنگه هرمز مواج خواهد بود.

وظیفه در مورد شرایط جوی تهران در روزهای آینده نیز گفت: آسمان تهران در روز سه شنبه 15 فروردین، نیمه ابری، احتمال بارش پراکنده و وزش باد، به تدریج کاهش ابر با بیشینه و کمینه دمای 13 و 2 درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه 16 فروردین، صاف تا کمی ابری با بیشینه و کمینه دمای 15 و 4 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها