بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۷۴۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
خرید نان برای دختر ۱۱ ساله دردسرساز شد.

تدبیر24 »مرد نانوا پس از کشاندن دختر نوجوان به داخل نانوایی نقشه شومش را عملی کرد اما در نهایت به دام پلیس افتاد. تحقیقات در این پرونده از چند روز پیش با شکایت والدین دختر11 ساله در اداره پلیس شروع شد. دختر نوجوان که به همراه مادرش به دادسرای جنایی تهران مراجعه کرده بود در توضیح حادثه شومی که برایش رقم خورده به قاضی آرش سیفی گفت: ساعت 11:30صبح برای خرید نان به نانوایی در نزدیکی خانه مان در جنوب تهران رفتم. وقتی از نانوا درخواست نان کردم مدعی شد که نان در حال پخت در تنور است. او به این بهانه که می‌خواهد نان را از تنور بیرون آورد مرا به داخل نانوایی دعوت کرد. من هم بی‌آنکه بدانم او نقشه شومی در سر دارد وارد نانوایی شدم. ناگهان او در را بست و با تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.

در همان لحظه یک مشتری برای خرید نان به نانوایی مراجعه کرد و وقتی دید او در را بسته صدایش کرد. من هم خودم را به او نشان دادم که کمکم کند. مرد مشتری با دیدن من خیلی تعجب کرد. از نانوا پرسید این دخترک در نانوایی چه می‌کند که بر سر این موضوع با هم درگیر شدند.

او در نانوایی را باز کرد و همان لحظه که آنها در حال بحث بودند، من موفق به فرار Escape شدم. وی ادامه داد: هراسان خود را به خانه رساندم و هرچه اتفاق افتاده بود را برای مادرم تعریف کردم. با اعلام این شکایت، قاضی شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران دستور بازداشت مرد نانوا را صادرکرد.

پس از آن گروهی از مأموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران با کمک شاکی، متهم را دستگیر کردند. او در بازجویی‌ها به اجرای نقشه شیطانی اقرارکرد و چنین گفت: مدتی بود که همسرم مرا ترک کرده و رفته بود. خیلی اعصابم به‌هم ریخته بود و زمانی که دختر 11ساله به نانوایی آمد در یک لحظه وسوسه‌های شیطانی به سراغم آمد. چون تنها بودم دخترک را به نانوایی کشاندم و او را مورد آزار و اذیت قرار دادم. به گزارش همشهری، هم‌اکنون این متهم برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران قرارگرفته است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها