بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۷۴۷۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
دفتر سخنگوی دولت در پاسخ به اظهارات امروز سخنگوی قوه قضاییه در خصوص بازداشت برخی ادمین‌های کانال‌های تلگرامی طی بیانیه‌ای به شرایط خطیر و تهدیدات کشور اشاره و به ضرورت همبستگی و یکپارچگی نظام اطلاعاتی - قضایی کشور تاکید کرد.
تدبیر24 » بیانیه دفتر محمدباقر نوبخت در پاسخ به اظهارات سخنگوی قوه قضاییه به این شرح است:

«اکنون‌که قوای جمهوری اسلامی در اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری در تلاش برای ایجاد شرایط ایمن و فضای آرام در کشور در آستانه انتخابات می‌باشند و در حالی‌که کشور از منظر امنیتی با تحرکات ضدانقلاب و مخالفین ایران اسلامی، اقدامات امنیت زدای تروریسم کور و هواداران تکفیری آن روبروست شاید مناسب می‌بود سخنگوی محترم قوه قضاییه به‌جای تضعیف مبارزه خالصانه سربازان گمنام امام زمان (عج) و به‌ویژه وزیر محترم اطلاعات، که با اشراف اطلاعاتی در برقراری امنیت در سرتاسر کشور به موفقیت‌های مثال زدنی دست‌یافته و آرامش خاطر و امنیت روانی ملت شریف ایران در کنار امنیت سیاسی و اقتصادی را فراهم نموده‌اند، از وجه اثباتی به دفاع از احترام این مجموعه خدوم به حقوق شهروندی و امنیت اجتماعی اشاره نموده و از ضرورت همبستگی و یکپارچگی نظام اطلاعاتی – قضایی کشور در این شرایط خطیر که وزیر رژیم منحوس صهیونیستی به تهدید مقامات کشورمان پرداخته است اقدام می‌نمودند.

بی‌شک توقع مردم از جایگاه رفیع قوه قضاییه، قضاوت و فصل خصومات و رفع ابهامات است؛ قوه ای که خود نیز در وظیفه حفظ امنیت و دفاع از حقوق مردم مشارکت داشته و به ارزش نظام اطلاعاتی کشور به‌عنوان ضابط اصلی قوه قضاییه اشراف دارد و در اقدامات خویش می‌کوشد که حریم اطلاعاتی – امنیتی کشور و یکپارچگی و همبستگی نظام اطلاعاتی – قضایی، محترم شمرده شود.

لذا به نظر می‌رسد بیان این‌گونه مطالب، برآمده از خستگی و فشار تعهدات و اقدامات سخنگوی محترم قوه قضایی بوده و قطعاً خود ایشان نیز به‌ضرورت رعایت شئونات قوای کشور توجه خواهند داشت.»
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
0
0
آقای علوی و نوبخت به جای بیانه و اظهارات به مردم مدارک ارایه کنند
دم انتخابات همه دلسوز ملت شدن
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها