بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۷۴۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹
ثبت‌نام آقای احمدی‌نژاد مایه تعجب اصولگرایان شد؛ تعجب از اینکه او درباره توصیه رهبری اعلام کرده بود سمعا و طاعتا گوش به فرمان هستند و هیچ حرکت انتخاباتی‌ای نخواهند داشت؛ اما رفته‌رفته بر نخبگان و دلسوزان عیان شد که آقای احمدی‌نژاد مانند تمام سال‌های ریاست‌جمهوری‌اش، رفتار و گفتارش یکی نیست.
تدبیر24 »او می‌گفت کاندیدا نمی‌شود؛ اما نامزد انتخابات شد. پیش از این و در دوره هشت‌ساله ریاست‌جمهوری او، عموم چهره‌های اصلاح‌طلب و سران اصلاحات تأکید می‌کردند آقای احمدی‌نژاد انسان صادقی نیست و عافیت خود را به عاقبت نظام گره زده است؛ اما در سال‌ها تلاش بر این بود که صدای اصلاح‌طلبان منکوب شود. روزنامه‌ها را زیر فشار قرار می‌دادند و روزنامه‌نگاران و سیاست‌مداران را در تنگنا که درباره معجزه هزاره سوم هیچ نگویند.

رفتار امروز آقای احمدی‌نژاد برای ما که روزگاری این سخن‌ها را گوشزد کرده بودیم، تازه نبود، قابل پیش‌بینی بود که او ازآنجایی‌که یک بازیگر سیاسی است، برای آنکه در رأس خبرها باشد، هرکاری می‌کند؛ اما اکنون یک پرسش دارم. بسیاری از اصولگرایان از رفتار امروز احمدی‌نژاد عصبانی شدند.
 او بازی آنها را برهم زده و می‌زند. اکنون پرسش من این است: باغی انقلاب کیست؟  اکنون چه کسی تمرد کرده است؟ بد نیست اصولگرایان و دلسوزان یک بار دیگر گذشته را دوره کنند، شاید در خلوت خود به جواب‌هایی برسند که راهگشا باشد.
با اتفاقات امروز، آنها که در این سال‌ها توصیه‌های دلسوزان این نظام و کشور را که همواره بر خطر جریان احمدی‌نژاد تأکید می‌کردند، نادیده انگاشتند و تمام‌قد پشت جریان آقای احمدی‌نژاد ایستادند، باید در برابر ملت و تاریخ پاسخ‌گو باشند.


غلامرضا حیدری،نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي
برچسب ها: خبر ، احمدی نژاد ، تاریخ
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها