بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۷۵۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
احمدرضا عابدزاده به درخواست هواداران پرسپولیس به ماجرای درگیری لفظی میان علی کریمی و علی دایی ورود کرد.
تدبیر24 »چندی پیش علی دایی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به اظهارات اخیر علی کریمی درباره وی واکنش نشان داد و علی کریمی هم متقابلا حرف های دایی را بی جواب نگذاشت اما در این میان عابدزاده کاپیتان پیشین پرسپولیس هم با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به درگیری لفظی این دو اسطوره فوتبال نیز واکنش نشان داد.
 
احمدرضا عابدزاده در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"هرگز دنبال جدال رسانه اى نبوده و نیستم چون معتقدم حرمت خودم را مى کاهد،در اینستاگرام بسیارى از هواداران پرسپولیس از من درخواست کرده اند میان دو عزیز خانواده پرسپولیس آقایان على دایى و على کریمى میانجیگرى کنم .به عنوان کسى که از نظر سنى از این دو عزیز بزرگترم از این دو دوست خوبم که مفاخر فوتبال کشورم هستند خواهش میکنم به خاطر دل ناراحت و نگران هواداران خود و قرمز دلان سرزمین مان جدال رسانه اى نکنند .ممنون از على کریمى سپاس از على دایى .قهرمانى پرسپولیس پیشاپیش مبارک."

پای عابدزاده هم به درگیری لفظی علی دایی و کریمی باز شد+عکس
 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها