بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۷۵۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷
کرزای:
رئیس‌جمهور افغانستان اعلام کرد، استفاده آمریکا از تسلیحاتی چون "مادر بمب‌ها" نشانه قساوت این کشور و اقدامی بی رحمانه علیه مردم افغانستان است.
تدبیر24 »حامد کرزای، رئیس‌جمهور پیشین افغانستان اعلام کرد: افغانستان به صورت غیر محترمانه‌ای از سوی آمریکا برای آزمایش تسلیحات کشتار جمعی‌اش استفاده می‌شود.

پیشتر کرزای با انتقاد از پرتاب "مادر بمب‌ها" توسط آمریکا، آن را "بمب اتم" خوانده بود.

چندی قبل آمریکا با استفاده از بمب موسوم به "مادر تمام بمب‌ها" در افغانستان که قوی‌ترین بمب غیر اتمی ایالات متحده است مواضع داعش در ننگرهار را هدف قرار داد.

برچسب ها: استفاده
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها