بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۷۵۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰
عضو کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات از برگزاری جلسه ویژه این کمیسیون به منظور تجدیدنظر در «پخش غیرزنده مناظرات انتخاباتی از رسانه ملی» خبر داد.
تدبیر24 »احسان قاضی زاده هاشمی درخصوص مصوبه کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات مبنی بر عدم پخش زنده مناظرات انتخاباتی ریاست جمهوری دوازدهم، گفت: نظر به اینکه کلیه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری که در آخرین دقایق شب گذشته (31 فروردین) تایید صلاحیت آنها از سوی ستاد انتخابات کشور اعلام شد، خواهان پخش زنده مناظرات انتخاباتی هستند، مصوبه مذکور مجددا در کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی افزود: اکنون که نامزدهای نهایی انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم طالب برگزاری زنده مناظرات انتخاباتی هستند، امیدواریم در جلسه کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات نیز با حُسن نظر به این موضوع نگریسته شود و نهایتا امکان پخش زنده مناظرات انتخاباتی مورد تایید اکثریت اعضای کمیسیون قرار گیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به ضرورت ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در جامعه، امیدواریم تصمیم کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات درخصوص نحوه پخش مناظرات انتخاباتی، شور و نشاط مضاعفی به جامعه تزریق کند.

تصویب ضوابط کلی برنامه‌های انتخاباتی صداوسیما

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه جلسه برای بررسی این موضوع در اسرع وقت برگزار خواهد شد، ادامه داد: همچنین در آخرین جلسه کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات، ضوابط کلی برنامه‌های انتخاباتی صداوسیما مورد تصویب قرار گرفت.

قاضی زاده افزود: از آغاز زمان رسمی تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری، تمام برنامه های تولیدی، مستند و خبری سازمان صداوسیما پیرامون نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و برنامه های انتخاباتی ایشان بر اساس ضوابط تعیین شده کمیسیون و مبتنی بر موادی از نحوه تبلیغات قانون انتخابات صورت خواهد گرفت.

عضو کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات با اشاره به اینکه رئیس سازمان صداوسیما و معاون سیاسی وی نیز در این جلسه حضور داشتند، گفت: دستور العمل مذکور به ایشان ابلاغ شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها