بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۷۵۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
رییس ستاد انتخابات کشور از نامزدها، ستادها، هواداران و احزاب خواست در جریان انتخابات مُرّ قانون را رعایت و در امر انتخابات به هیچ وجه از مدار اخلاق و قانون خارج نشوند.
تدبیر24 »علی اصغر احمدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: تبلیغات داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری تا ساعت هشت صبح روز 28 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: براساس قانون انتخابات، تبلیغات در برخی مکان ها از جمله تریبون های نمازجمعه جنبه سلبی دارد و ممنوع است.
رییس ستاد انتخابات کشور گفت:همچنین نباید ازامکانات دولتی و موسسه های وابسته به دولت برای بحث تبلیغات انتخاباتی استفاده شود واین کار ممنوع است.
احمدی با بیان اینکه رسانه ها نیز نباید علیه یک نامزد مطلبی را بنویسند، افزود: چاپ زندگی نامه، عکس، پوستر، تراکت نیز باید در چاچوب قانون باشد.
رییس ستاد انتخابات کشور تاکید کرد: جامعه ما یک جامعه اسلامی است و نامزدها باید به جای تخریب به تبیین برنامه ها بپردازند، مردم ما مردمی آگاه هستند که امیدوارم با رعایت قانون شور و نشاط انتخاباتی را شاهد باشیم.
احمدی ادامه داد: برای ما مجریان مشارکت حداکثری یک اصل است که آن را دنبال می کنیم.
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: نامزدها باید به این نکته توجه داشته باشند که روز 30 اردیبهشت فرا می رسد و رقابت ها تمام می شود و رفاقت ها باقی بماند لذا حرف هایی که زده می شود باید در چارجوب منافع ملی باشد و کاری نکنیم به مصالح ملی لطمه وارد شود.
احمدی در خصوص شایعات مطرح شده در برخی کانال های تلگرامی مبنی بر تایید یکی دیگر از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان افزود: در این زمینه هیچ اطلاعیه و نامه ای دریافت نکرده ام.
ستاد انتخابات کشور پس از اعلام اسامی از شورای شورای نگهبان شامگاه پنجشنبه با صدور اطلاعیه ای اسامی 6 نامزد احراز صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد.
سید مصطفی آقا میرسلیم فرزند سیدجلال، اسحاق جهانگیری کوه شاهی فرزند حسن، حسن روحانی فرزند اسدالله، سید ابراهیم رئیسی الساداتی فرزند سعید، محمدباقر قالیباف فرزند حسین و سید مصطفی هاشمی طبا فرزند سید ابوالقاسم، افرادی هستند که صلاحیت آنان مورد تأیید شورای نگهبان قرار گرفت.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها