بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۷۵۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
نایب رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر روستاهای کشور گفت: هیئت‌های نظارت بر مبنای قانون و با در نظر گرفتن نتایج استعلام از مراجع چهارگانه نسبت به اعلام نظر در خصوص صلاحیت یا عدم صلاحیت کاندیداها اقدام کردند و سلیقه شخصی بر این فرایند حساس حاکم نبود.
تدبیر24 »محمدجواد کولیوند در جمع خبرنگاران گفت: با پایان فرصت قانونی، هیئت‌های نظارت نتایج نهایی بررسی صلاحیت کاندیداها را به هیئت‌های اجرایی مرکزی ابلاغ کردند و نامزدها نهایتاً تا پایان وقت اداری امروز شنبه دوم اردیبهشت 95 از نتیجه مطلع خواهند شد، ضمناً نتایج حالت کاملاً محرمانه دارند و احدی حق افشای آنها را ندارد.

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراها در البرز ادامه داد: ما به تکلیف قانونی و شرعی خود عمل کردیم و نه بر اساس حب و بغض شخصی و جناحی، بلکه بر مبنای معیارهای قانونی نسبت به بررسی صلاحیت کاندیداها اقدام کردیم، البته ما هرگز صلاحیت کسانی که با نظام مقدس جمهوری اسلامی و خانواده‌های شهدا و همچنین ارکان و مبانی شارع مقدس زاویه داشته باشند را تائید نمی‌کنیم و اساساً مسئولیت‌ها نباید به دست نااهلان بیفتد.

وی با انتقاد از هجمه‌های هدفداری که از سوی برخی افراد و گروه‌ها به هیئت‌های نظارت وارد می‌شود، خاطرنشان کرد: ما مدعی پیامبری و بی نقص بودن کارهایمان نیستیم، ما مدعی نیستیم که در هیئت‌های نظارت وقوع تخلف از محالات است، بلکه ادعا داریم که شاکله کلی و تفکر غالب بر عملکردمان مبتنی بر قانونگرایی بوده و در جلسات مختلف نیز اعضای هیئت‌های نظارت در شهرستان‌ها و بخش‌ها را به امانتداری و پیشه کردن تقوای الهی دعوت نموده ایم تا ان شاء الله از این آزمون خطیر روسفید بیرون بیاییم.

کولیوند در ادامه اظهار کرد: در همین راستا و با هدف رسیدگی به گلایه کاندیداهایی که صلاحیت شان مورد تائید قرار نگرفته است، فاصله زمانی چهار روزه (از سوم تا ششم اردیبهشت ماه جاری) برای رسیدگی به اعتراض‌ها در نظر گرفته شده است و این عزیزان با مراجعه به هیئت‌های بالاسری می‌توانند نسبت به اعلام رسمی اعتراض اقدام کنند تا مورد رسیدگی ویژه قرار گیرد.

به گفته وی، معترضین به عملکرد هیئت نظارت بر انتخابات در بخش‌ها باید اعتراض خود را به هیئت نظارت مستقر در شهرستان مربوطه انعکاس دهند و به همین ترتیب هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراها در استان نیز به شکایات واصله از عملکرد هیئت های نظارت در سطح شهرستان‌های البرز رسیدگی می‌کند و ستاد متمرکزی نیز در سطح کشور به عملکرد هیئت‌های نظارت استان‌ها نظارت می‌کند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها