بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۷۵۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
گرفتن تیک آبی در اینستاگرام به منظور شناخت صفحه اصلی یک شخص از صفحات جعلی مشابه است.
تدبیر24 » با وجود آنکه مدتی قبل روش گرفتن تیک آبی در اینستاگرام توضیح داده بودیم اما به درخواست کاربران برآن شدیم تا به طور جامع و مستند کارهایی که شانس شما را در گرفتن تیک آبی یا به قول اینستاگرام "Verified Badges"  افزایش میدهد را، توضیح دهیم.
 
گرفتن تیک آبی در اینستاگرام برخلاف تویئیتر و فیسبوک که امکان خرید آن نیز هست، عملا رایگان است اما برای دریافت آن کار ساده ای در پیش ندارید زیرا وقتی به سایت اینستاگرام قسمت Help رجوع کنید در قسمت Verified Badges یا همان تیک آبی عملا کاربران عادی را از گرفتن این نشان رسمیت ناامید کرده و آن را صرفا مخصوص برندها  و افراد مشهور میداند. اما یک راه نیز در جلوی پای کاربران میگذارد.
 
چگونه از اینستاگرام تیک آبی بگیریم؟
راهکار اول: گذاشتن لینک توئیتر ، فیسبوک و وب سایت رسمی خودمان در پروفایل اینستاگرام
راهکار اول را خود اینستاگرام جلوی پای ما میگذارد بدین صورت که  لینک حساب های کاربری توئیتر ، فیسبوک و وب سایت رسمی خودمان را در قسمت پروفایل اینستاگرام خود قرار دهیم. این عمل موجب نوعی رسمیت بخشیدن به حساب کاربری  میشود.
 
راهکاردوم: تعداد فالوئر خیلی زیاد
این راهکار را هم عملا متن اینستاگرام جلوی پای ما میگذارد، زیرا یکی از ویژگی های افراد مشهور و برند ها داشتن فالور یا دنبال کننده زیاد است. البته با توجه به رصد پیچیده فعالیت های کاربران توسط اینستاگرام سعی کنید اکثریت فالور ها Fake  یا جعلی نباشد . یا به عبارت دیگر فعالیت داشته باشند.
 
راهکار سوم: فعالیت زیاد و تعامل با فالوئر ها
ویژگی دیگر افراد مشهور و برند ها فعالیت زیاد  و تعامل با دنبال کننده هاست ، چون اگر فعالیت نداشته باشید داشتن تیک آبی اهمیت خود را از دست می دهد.
 
راهکار چهارم: عدم انجام فعالیت های منفی  
برندها و افراد مشهور معمولا فعالیت های منفی انجام نمیدهند ، انتشار مطالب توهین آمیز ، مستهجن، هرزنامه و تمام دلایلی که میتوان یک کاربر را "ریپورت" کرد جزء کارهای منفی است. همچنین تعامل نامناسب با فالورها هم جزء همین کارهاست. در نتیجه این راهکار هم از جواب اینستاگرام در مورد تیک آبی قابل برداشت است.
 
 
راهکار پنجم: وجود تعداد زیادی حساب کاربری مشابه با شما 
 دلیل اصلی که اینستاگرام برای دادن تیک آبی عنوان میکند وجود حساب های کابری جعلی به نام افراد مشهور است . در این راهکار البته باید به چند نکته اشاره کرد:
  • ابتدا باید راهکارهای دیگر را انجام دهید تا شما برای اینستاگرام فردی نسبتا رسمی و مشهور محسوب شوید. 
  • اگر میخواهید خودتان حساب جعلی برای خودتان بسازید باید  بسیار حرفه ای عمل کنید و گرنه توسط اینستاگرام شناسایی می شوید و حساب اصلی تان را هم شاید از دست بدهید . برای مثال با ip  های مختلف باید این کار انجام بپذیرد.برای مثال از دیگرا بخواهید با اسامی نزدیک به اسمتان صفحه جعلی بسازند.
راهکار ششم: ایجاد رسمیت نسبی برای خود در اینترنت
این راهکار البته چندان تایید شده نیست اما توسط برخی از منابع توصیه شده است. برای مثال میتوانید برای خود یک بیوگرافی به زبان انگلیسی و فارسی و در صورت امکان چند زبان دیگر در ویکی پدیا بسازید. این عمل چیزی شبیه داشتن سایت رسمی است که در راهکار اول داشتنش را توصیه کرده بودیم.
 
راهکار هفتم: برند سازی از کسب و کار خود
اگر دارای کسب و کار خاصی هستید (مدیر یک شرکت ،  صاحب مغازه و...) نام کسب و کار خود را با نماد (آرم) آن به عنوان اسم و عکس پروفایل حساب کاربری خود انتخاب کنید. و محل کسب خود را در گوگل مپ ثبت کنید.  در رصد فعالیت شما توسط اینستاگرام تاثیر دارد.
 
راهکار هشتم: مخاطب قرار گرفتن توسط افراد مشهور
اگر به تعداد قابل توجهی توسط افراد مشهور که  تیک آبی دارند ، مخاطب قرار بگیرید یا اصطلاحا " mention "  شوید و یا دنبال و لایک و کامنت بگیرید، شانس خوبی برای رسمیت شما وجود خواهد داشت.
 
راهکار نهم: انتشار نامتان در خبرگزاری های مهم جهان 
البته این راهکار شاید به درد همه کاربران نخورد و بیشتر به کار افرادی با شهرت کم بیاید، مانند نویسندگان ، خبرنگاران و امثال آنان تا به رسمیت نامشان بیفزاد.
 
به طور کلی این راهکارها را  بر اساس اطلاعاتی که در صفحه help اینستاگرام ارائه شد ، میتوانید انجام دهید تا شانس بیشتری برای دریافت تیک آبی اینستاگرام پیدا کنید.
 
گفتنی است؛ برخی از افراد مشهور هم از قوانین نامعلوم و سخت دریافت تیک آبی در اینستاگرام شاکی هستند و عطای آن را به لقایش بخشیده اند. 
 
اگر موفق به دریافت تیک آبی نشدید لازم است بدانید بدون داشتن این نشان هم میتوانید برای افراد زیادی مهم باشید.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها