بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۷۶
تعداد نظرات: ۸۰ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۳

مخاطبان گرامی؛

ضمن تشکر از توجه شما به مسائل و مشکلات کشور، درصورت تمایل نظرات و پیشنهادات سازنده خود را به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ذیل همین خبر ارائه نمایید.

ضمناً مخاطبینی که مایل به انتشار نظرات خود در این صفحه برای عموم نیستند، حتما در انتهای پیام ذکر نمایند. درغیر اینصورت منتشر خواهد شد.

نظرات ارزشمند شما از پایان مهرماه به صورت آنلاین در اختیار مدیر کل محترم روابط عمومی این وزارتخانه جهت بررسی و اقدامات لازم به صلاحدید اداره کل، قرار خواهد گرفت. پیشاپیش از اینکه با انتقادات و پیشنهادات خود، دولت تدبیر و امید را در پیشبرد اهداف راهبردی خود که همان اجرای عدالت در تمامی حوزه ها و سطوح مختلف است یاری می کنید، کمال تشکر و قدردانی را داریم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۴۹
انتشار یافته: ۸۰
رضا میرزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
0
2
سلام و عرض ادب و قدیر از تدبیر و امید به فردای بهتر به عرض میرسانم که : در خصوص مجوز مطبوعات پیشنهاد دارم که وزیر محترم ارشاد از شیوه کنونی که بر اساس پ... است جلوگیری و متقاضیان را در نوبت واقعی قرار دهد . در سال 90تاکنون در خواست مجوز نشریه محلی داشته ام و پرونده هم تکمیل و سامانه وزارت ارشاد نیز پیام در حال طرح در هیئت نظارت قید نموده است و در مراجعه حضوری به اداره کل مظبوعات داخلی کارشناس پرونده به صراحت عنوان کرد چون پ... ندارید 5 سال دیگر در نوبت باید باشید در حالیکه در قانون ظرف دو ماه باید جواب مثبت یا منفی باید داده شود اگر وزیر محترم ارشاد دولت تدبیر و امید حلال این مشکل باشد باید اورا ستود.
پاسخ ها
جوک
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
منظورتان از پ... ندارید، همان پارتی است؟؟
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
0
3
سلام.
لطفا برای دبیر کلی نهاد کتابخانه های عمومی کشور از آقایان حسین مرعشی و یا دکتر احمد پور نجاتی استفاده کنید هردو هم سو با دولت تدبیر و امید کاربلد و توانمند هستند.به آقای جنتی سلام برسانید.
محمد
|
-
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
0
0
با سلام و درود
در خصوص انتخاب مدیرکل فرهنگ و ارشاد اشلامی استان فارس تقاضا دارم نهایت دقت و مشورت با اهالی فرهنگ و هنر استان صورت بگیرد ، چرا که در این سال ها خون دل ها خورده اند این مظلومان هنرمند در این استان .... چه کسانی محق تر و با صلاحیت تر از هنرمندان پایتخت فرهنگ و هنر ایران زمین برای مشاورت ؟ بزرگانی چون عبدالعلی دستغیب ، کورش کمالی سروستانی ، امین فقیری ، ابوالقاسم فقیری ، مهدی فقیه ، ایرج زبردست ، امین تارخ ، رحیم هودی ، گوهرخیراندیش ، شاپور پساوند و صدها چهره نامی و ماندگار فرهنگ و هنر این سرزمین که همگی از خطه استان فارس برخواسته اند...
در ضمن میدانید در انجمن سینمای جوان شیراز چه میگذرد ؟ یا بهتر بگویم چه نمی گذرد؟
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۷
1
5
گشت ارشاد لکه ... وزارت ارشاد است یعنی اینقد ضعیف کار کردیم تا مجبور شدیم از پلیس استفاده کنیم
دوما:حجاب اجباری مثل ... است
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
0
2
با سلام،
حجاب مشکل نیست،بلکه یک موضوع شخصی است که هرکس با توجه به اعتقادات خود آن را انتخاب می کند.
بنابراین امیدوارم شما و همکارانتان حجاب و در کل پوشش را به دید یک مشکل نگاه نکنید،بنابراین پیشنهاد می کنم که بجای آوردن گشت ارشاد به خیابان،توان رقابت خود را با رسانه های برون مرزی بالا ببرید و اگر تعادل در قدرت رسانه های داخلی بود هیچ گاه ما به این مرحله نمی رسیدیم،اگر سانه های داخلی که از هر طیفی می باشند بتوانند حرفشان را در داخل بزنند و همین جا در یک مکان صلح آمیز تعارض هایشان را برطرف کرد،خیلی بهتر از این است که همین رسانه ای که آزادی بیان ندارد به خارج از کشور نقل مکان کند و ما هم او را دشمن بنامیم و از بودجه کشور هزینه ای برای مبارزه با حرف های او تخصیص بدهیم که حاصل تفکر شطرنجی ما هست که میگوییم اگر کسی کنار ما نباشد،پس در مقابل ما هست و کسی که در مقابل ما هست دشمن هست و باید نابود شود. به عنوان مثال رسانه های دولتی قدرت بیشتری نسبت به رسانه های غیردولتی دارند و همین عدم تعادل باعث عقب افتادگی ما می شود.
کیوان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
2
3
وجود گشت ارشاد جز ارعاب و وحشت و بی حرمتی چه برای محجبه و چه برای غیر محجبه چیز دیگزی ندارد
پیمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
0
2
با سلام،
میخواستم خواهش کنم که هرچه زودتر جلوی بی نظمی و هرج و مرجها را بگیرید . اینکار فقط با یک پلیس قدرتمند و قانونمند انجام میگیرد و با پیدایش این دو عنصر مهم دیگر کسی به خود اجازه نمیدهد که سرخود بدنبال تنبیه و مجازات دیگران باشد و میداند که قانون و مجری قانون مقتدری هست که از حقش محافظت نماید. متأسفانه در حال حاضر کمتر کسی امید به مراجع قانونی برای احقاق خق خود دارد ، بنابراین خودش مبخواهد حق خودش را بگیرد که میشود هرج و مرج.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
0
6
جناب اقای جنتی لطفا هرچه زودتر تکلیف رئیس سازمان اوقاف را مشخص فرمائید .
ما 8 سال به امید انتخابات و تغییر صبر کردیم . حالا هر روز خبرگزاری ها و سایت های مختلف اقدام به فضا سازی خبری می کنند که شما قصد تغییر رئیس این سازمان را ندارید و سازمان اوقاف هم با پخش گسترده تصویر شما در کنگرخ اخیر در اصفهان سو استفاده کرده و CD آن را در مساجد و ادارت و کانون های فرهنگی و امامزادگان توزیع میکند.
اگر نمی خواهید آقای مداح را با هدف تغییر به ریاست این سازمان منصوب فرمایید لااقل زحمت بکشید و رئیس فعلی را ابقا کنید تا تکلیف همه روشن شود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
0
6
وزیر محترم ارشاد
اگر شما در کنگره بین المللی امامزادگان علیهم السلام در اصفهان شرکت کردید آیا این به معنی این است که رئیس فعلی اوقاف را همسو با دکتر روحانی و منشور دولت تدبیر و امید تلقی نموده اید ؟ چرا مرتب دارن روی این موضوع مانور میدن ؟ اگر ایشان را ابقا کنید در برابر خیلی ها مسئولید. شما آیا می دانید که در این سازمان پس از روی کار آمدن احمدی نژاد و این آقایان ، همه کارمندان لباس شخصی در حال درجا زدن هستند و اگر این وضعیت ادامه پیدا کند یک کارمند از اول تا آخر 30 سال خدمت کارمند جزء باقی خواهد ماند حتی اگر مدرک دکتری داشته باشد. سپاهیان هم که گوشه دیگری از این سازمان را گرفته اند. ایا این درست است که کارشناسان با تجربه و قدیمی کار کنند و مدیران اتوبوسی حکمرانی پادگانی؟ به دادما برسید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
اقای جنتی یکسال گذشت به داد اوقاف برسید همت کنین . طبیعی است که باید حامیان اصلاح طلبی و اعتدال بر سر کار بیایند
عباس مقدم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۵
0
2
جناب آقای وزیر
مقوله هنر و هنرمند بقول شادروان کمال الملک همواره در این ملک مهجور بوده است .
متاسفانه آنقدر که در 8سال گذشته به بازیگرها توجه شد به هنرمندان نشد.
متاسفانه بازیگران خودرا هنرمند میدانند و رسانه ها نیز به این موضوع بی توجه هستند و این کمال بی احترامی به هنرمند است .
خواهش میکنم دستور فرمایید بجای توجه به بازیگران به هنرمندان واقعی و خلاق هنرهای دستی ، تجسمی ، موسیقیدانهای فاخر ، مجسمه سازان و نقاشان و قالی بافها و ... توجه شود .
چرا مراسمی برای قدردانی از قالیبافها ، نقاشان فاخر ، موسیقیدانها و نوازنده های بزرگ ....و هنرمندان صنایع دستی و برگزار نمیشود ؟
هنرمندان خلاق هستند ....بازیگرها چطور ؟!
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
0
1
آقای وزیر شهر اراک که سالها معدن استعدادهای هنری وسینمایی بوده است الان با مشکلات جدی مواجه است...در اراک هنرستان سینما برای بانوان وجود ندارد...دانشکده دولتی هنر وجود ندارد...طرح های فرهنگی نیمه کاره رها شده اند...بااین همه استعداد موسیقی موجود در اراک اما هنوز امکانات برگزای کنسرتو... در اراک محدود است...اراک پس از سی سال هنوز کتابخانه مرکزی ندارد.
said
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
0
0
آقای وزیر ومعاون فرهنگی
فکری به حال اداره مرده ارشاد خراسان رضوی و مشهد بکنی.
ضمنا برای تمدید پروانه نشر ناشران شرایط را تسهیل کنید الان دوساله که تودید پروانه رو یک ساله کردن و تمدید منوط به پر کردن فرم حراست و هزار تا دنگ و فنگ دیگه است.
مگه نشر کتاب صنف نیست چرا پروانه ما باید هر چند وقت یکبار به میل آقایان تمدید بشه. مگه ما ناشران کارمند اداره ضد جاسوسی هستیم که هر سال باید صلاحیت ما تایید بشه. رییس جمهور پس از تایید شورای نگهبان 4 سال می تونه کار کنه ما ناشران چرا باید هر سال تایید صلاحیت شیم. از مشهد
ناشناس
|
United States
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
0
0
جهت مسئولیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس آقای سید مرتضی سجادیان ( مدیرمسئول روزنامه کارگزاران ) را پیشنهاد می کنم .
و من الله توفیق
کارمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
1
0
خدایی یکی از کارهای مفید دکتر احمدی نژاد، کاهش ساعت کاری ادارات در استان تهران بود. این موضوع اصلاً کم اهمیت نیست. من از مضرات وفواید این طرح بگویم؟ شما که خود کارمند دولت هستید از تمام آن ها آگاهید.
حضور در محیط کار تا ساعت 16:15 به جز خستگی، اتلاف وقت و انرژی، احساس کسالت، دامن زدن به افسردگی و اضطراب ، بدرفتاری با اعضای خانواده( به خطر انداختن سلامت روانی و جسمانی خانواده) و درنهایت انزجار و نفرت از کار و گاهاً مسئولین هیچ نتیجه ی دیگری ندارد.
خودمان را گول نزنیم، اضافه کردن ساعت کار باعث افزایش بهره وری نمی شود. یک فکری در این خصوص بنمایید. تشکر.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
1
0
جناب آقای وزیر با سلام , خواهشمنداست مدافع اصول و ارزشهای واقعی نظام باشید وازرهنمود های رهبری استفاده کنید گرچه دراین مدت مواض
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
1
1
جناب آقای وزیر , با سلام وآرزوی توفیق خواهمشند است مطامع سیاسی را کنارگذاشته و دراین مسئولیت ازاصول و ارزشهای واقعی نظام که موردتائید مقام معظم رهبری است دفاع کنید ونگذارید خون شهدا پایمال شود زیرا این مسئولیت و میزی که به شما رسیده ازبرکت خون شهداء است ومن بعنوان یک جانباز در قیامت ازشما نمی گذرم اگر ازرهنموده های رهبری عدول کنید گرچه در این مدت اندک مواضع غیر ارزشی زیادی داشته اید ازخدا بترسید
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
0
0
سلام علیکم سعی نمائید نامی نیک در این دوره مدیریت از خود بر جای بگذاری و هرچه از اسلام ناب فاصله بگیری از این نیکی نیز کاسته خواهد شد دقت نمائید که شاید بعضی از خواسته ها با اسلام ناب همخوانی نداشته باشد لذا سعی نکن همه را از خودت راضی نمائی که نمی شود مگر با زیر پا گذاشتن بسیاری از اصول اسلام و دین
کتابداران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
0
3
اقای وزیر لطفا فکری به حال کتابداران پادگان نهاد کتابخانه های عمومی کشور داشته باشید با ا0 سال سابق کار هنوز پیمنی هستیم سنوات در حکم مان نیست خبری از وام مسکن و خرید خودرو نیست اضافه کاری و حق شیفت نداریم و و... ماهی 550 هزار حقوق می گیریم . چرا هنوز واعظی دبیر کل است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
0
3
آقاي نصراللهي معاون مديركل اتباع امور مهاجرين وزارت از نيروهاي طرفدار وحامي دوآتشه دولت دهم واحمدي نژاد واز افراد مخالف دولت تدبير واميد است لطفا ايشان را عزل نمائيد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
0
3
آقاي رحمانی مدیرکل حج وزیارت استان تهران از نيروهاي طرفدار وحامي دوآتشه دولت دهم واحمدي نژاد واز افراد مخالف دولت تدبير واميد است لطفا ايشان را عزل نمائيد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
0
1
با سلام به نظر بنده بعنوان استاد دانشگاه بهترین گزینه ریاست سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی حجت الاسلام دکتر سعید رضا عاملی رییس دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران و کارشناس برجسته ی ارتباطات اسلامی هستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
0
0
به نام خدا
با عرض سلام ادب و احترام
وقتی ما نام اسلام بر وزرات فرهنگ و ارشادمان میگذاریم یعنی تابع قوانیی و دستورات اسلام هستیم و خواهان فرهنگ اسلامی.
از جناب وزیر سوالی داشتم آیا شما از سوابق آرش و سروش فرازمند اطلاع دارید؟ خوانندگان گره سگ های زرد را میگویم به یادتان آمد؟ همان هایی که در فعالیتشان یک محور داشتن از بین بردن فرهنگ اسلامی! آقای وزیر چرا شما 100 میلیون تومان پول هزینه کردید تا جنازه این دو ملعون در قطعه هنرمندان بهشت زهرا دفن شود؟ گفتنی است چند روز قبل از دفن این دو ملعون شما جشنواره ی ضد صهیونیستی افق نو را تعطیل کردید علت چه بود؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
0
1
جای بسی تاسف است که اقای وزیر به درخواست جامعه کتابداران پادگان نهاد کتایخانه های عمومی کشور برای تغییر و تحول هیچ گونه اقدامی را صورت نداده است
رضا رضوی
|
United States
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
0
0
سلام
خسته نباشید .
ویژه نامه ها و نشریات محلی در شهرستانها که با نام و لوگوی نشریات کثیرالانتشار و یا برخی دیگر از مجله ها و جراید طبع و توزیع می شوند شدیدا نیاز به ساماندهی و گاهی حمایت دارند .
محمودی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
0
1
متاسفانه اکثر سو÷رمارکتها در گیلان بفروختن فیلم و کارتون وموسیقی وسایرمحصولات فرهنگی می÷ردازند واین کار باعث ورشکستگی ونابودی فروشگاههای فرهنگی وکلو÷های فیلم وسی دی شدهاست ونشانه ضعف وبی ارزش شدن فرهنگ وهنر در جامعه میشود لطفا رسیدگی شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
0
3
آقای جنتی شما فقط شعار میدهید. در وزارتخانه شما از عمل هیچ خبری نیست. لغو کنسرتها، قلع و قمع فیلمها، بستن روزنامه ها و ... دستاوردهای شما در این مدت کوتاه بوده...
کتابدار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
0
0
باسلام
آقای وزیر ارشاد اسلامی لطفا به داد کتابخانه هی مظلوم مانده وکتابداران مظلوم تر از ان برسید.بنده با 12سال سابقه 600هزار تومان حقوق دریافت مینمایم بدون هیچ گونه حق شیفت یا اضافه کاری یا وبدتر از آن سنوات مادر حکمهایان لحاظ نشده است که خود یک نوع بی عدالتی وتبعیض قائل شدن بین همکاری که پارسال استخدام شده با کسی که 12 سال سابقه دارد می باشد لطفا رسیدگی نمایید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
0
12
حناب آقای وزیر ارشاد ، با سلام -
7 ماه از روی کار امدن دولت اعتدال گذشت و شما سرپرست سازمان اوقاف را که از حامیان جلیلی در انتخابات بودند را عوض نکرده اید . این مدیران اوقاف با شما .. ندارند و دلسوزی برای این دولت ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
پایان انتظار نزدیک است . جناب آقای مرتضی مداح مسئول کمیته روحانیون ستاد دکتر روحانی ؛ رئیس سازمان اوقاف می شوند. معارفه مرتضی مداح اواسط اردیبهشت برگزار خواهد شد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
0
1
با سلام و عرض ادب
لطفا در جهت تحقق دو وعده ی دکتر روحانی
برداشتن ممیزی کتاب و همچنین عدم نگاه امنیتی به هنرمندان و خواننده های عزیز کشورمون توجه نمایید،چرا آقای حسین زمان هنوز نمی توانند یک ترانه را ارئه دهند؟؟
مگر چه گناهی کرده اند؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
0
4
با سلام
چرا فکری برای مدیر کل ارشاد استان اصفهان نمی کنید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
0
8
اخر اردیبهشت هم رسید که ولی ...همچنان بی سر و سامان . پس کی سرپرست ...را عوض می کنین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
سرپرست کجا ؟؟؟!!!
تدبیر تو هم ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
حتما" اوقاف دیگه چون بی سرو سامون تر از اوقاف نداریم که
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۱
1
12
درسته میگن تا اواخر خرداد سرپرست سازمان اوقاف میشه . چون یکسال از انتخابات گذشت و هنوز مدیران زمان احمدی نژاد در اوقاف هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
فعلا دارن بعضی روسای ادارات اوقاف استان تهران رو بدلیل ... عوض میکنن
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
0
6
آخه تا کی مخوایید برنامه زنده تلوزیونی رو سانسور کنید بابا همین جوریشم حالمون از بازی بد والیبالیستا جلوی ایتالیا بهم خورد از سانسو تصویر زنهای نیمه لخت هم که کلافه شدیم تا کی می خوایید با این کارا به شعور ملت توهین کنید بخدا از اینا بدترش تو خیابونای شهرمون هست
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
0
13
جناب آقای جنتی امید وارم به داد سازمان اوقاف برسید بخدا 90درصد مسولین فعلی سازمان از راس تا اداره شهرستان نه تنها گفتمان دولت تدبیر را قبول ندارند بلکه مدام در حال تخریب دولت هستند بی قانونی در این سازمان بیداد می کند نمونه بارزش این است که با وجود نیروهای با تجربه وپاکدست فراوان در این سازمان متا سفانه 90درصد معاونین ومدیران ستادی سازمان وهمچنین مدیران ومعاونین استانها وروسای ادارات شهرستانها مدیران اتوسی وبی تجربه وحتی 80درصد از این 90 درصد قراردادی وحگم سرپرستی دارند آخر طبق کدام قانون کارمند بی تجربه وقراردادی می تواند مدیر کل ورئیس اداره بشود وکاکنان با تجربه ورسمی بشوند کارمند زیر دست آنها ومدام بهشان توهین وتهمت بزنند بخدا مد یونی اگر زودتر تکلیف رئیس این سازمان را روشن نکنید ایشان همیشه دم از رعایت قانون ورعایت حقوق موقوفه می کند اما بی قانونی وموقوفه خواری در این سازمان بیداد می کند والی آخر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
مرتضی مداح ، مسئول کمیته روحانیون ستاد روحانی رئیس سازمان اوقاف می شود
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
1
13
مدیر کل اوقاف کردستان الف بای اوقاف را بلد نیست کم تجربه وکارمند قرارداد معین است آیا در کردستان قطع الجال است که این آدم بی تجربه وقراردادی را مدیر کل کرده اند ما نمی گیم حتما اهل تسنن مدیر کل کنید هر چند حق هم همین است لا قل یک کارمند اهل تشیع اما بومی استان مدیر کل بشود که حداقل زبان هم را بفهمیم وکمتر مارا سرکوب کنند
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
8
2
نا شناس جان فکر کنم وزیر رشاد زورش به ... نمی رسد یک سال است که می گویند اقای ... جایگزین ایشان میشود اما کو
کارمند اوقاف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
0
7
امسال اوقاف دقیقا بر خلاف فرمیش رهبری اقدام می کند در واقع خبری از مدیریت جهادی در این سازما بچشم نمی خورد
احمد رحیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
0
7
فکر کنم وزیر ارشاد فراموش کرده که اوقاف زیر نظر ارشاد است00000
یاران دولت تدبیر وامید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
2
6
اقای جنتی اگر زورت به محمدی رییس سازمان نمی رسد حداقل معاونین سازمان ومدیران کل استانها که همگی احمدی نزادی هستند وگفتمان دولت را قبول ندارند وبی تجربه وزور گو هستند را تغییر دهید البته با تدبیر نه مثل تغییر مدیر کل اوقاف اصفهان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
0
7
واقعا" عجیبه . سازمان اوقاف سازمانی که در بین صدها سازمان و وزارتخانه و نهاد ، بیشترین تغییرات را بر اساس ورود اصولگرایان حامی اقای احمدی نژاد داشت و با این همه شکاف و نابسامانی و سو مدیریتی که دارد هیچ تغییری نمی کند . اقای جنتی چرا ؟ چرا فکری به حال اوقاف نمی کنین چرا مدیران قوی از داخل مجموعه( نه از بیرون و نهادهای دیگر) انتخاب نمی کنین ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
0
7
در لحظات سحری سیزدهم ماه مبارک رمضان برای برای پیروزی وزیر محترم ارشاد در تغییرات سازمان بهم ...اوقاف دعا می کنیم . انشااله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
0
6
تدبیر جان تو به داد اوقاف برس و موضوع رو از وزیر ارشاد پیگیری کن آخه مگه کارمندان اوقاف چه گناهی کرده اند که فقط اوقاف باید از مدیران دولت احمدی نژاد همچنان لبریز باشه .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
0
8
تدبیر جان تو به داد اوقاف برس و موضوع رو از وزیر ارشاد پیگیری کن آخه مگه کارمندان اوقاف چه گناهی کرده اند که فقط اوقاف باید از مدیران دولت احمدی نژاد همچنان لبریز باشه .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
0
6
شبهای قدر نزدیک است همه با هم برای رهایی سازمان اوقاف از دست صدها مدیر دولت احمدی نژاد در سراسر کشور و تمام ادارت اوقاف دعا کنیم
احمدی کارمند اوقاف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
0
7
از همه کارمندان دلسوز اوقاف می خواهم در این ماه مهمانی خدا که ماه استجابت دعاست مخصوصا هنگام صحر دعا کنند خداوند موقوفات را از دست مدیرا ن اتوبو سی که با ندانم کاری وسیاسی کاری خود موقوفات را برباد داده اند نجات هد امین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
0
6
آقای جنتی وزیر محترم ارشاد
کارمندان اوقاف دیگر از شما نا امید شده اند و دست به دعا برداشته اند
بارالها اوقاف را نجات بده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
0
4
با سلام
چرا سه چهار ماهی است که سرپرست سازمان اوقاف از عنوان رئیس سازمان اوقاف در ذیل نامه ها استفاده می کنند . در هیچ کدام از مواد قانون تشکیلات اوقاف از عنوان رئیس استفاده نشده و بیش از 30 سال است که سرپرست های قبلی هم از عنوان رئیس استفاده نکرده اند . آیا این دهن کجی به وزارت ارشاد نیست ؟ آیا این مصداق بارز عدم توجه به قانون آنهم در دولت پایبند به قانون نیست ؟ ایشان که اصلا اعتبار حکمش ( حکمی که حسینی وزیر قبلی ارشاد زده ) هم ابان 92 تمام شده است لطفا پیگیری کنید . حالا عوض کردن ایشان پیشکش. ممنون
کارمند سازمان مرکزی اوقاف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
0
4
عمرا" اگه مدیرکل روابط عمومی وزارت ارشاد حتی یه بار هم این صفحه رو دیده باشه و الا چطور شکایت های مکرر از اوقاف رو به گوش وزیر نرسونده . یه احتمال دیگه هم هست اینکه بنده خدا خودش هم اصولگرای حامی احمدی نژاد باشه !!!
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
0
4
شما وزیری شایسته هستید هر چند بنده صد در صد با پدرتان مخالفم
احمدیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
0
4
انشا الله بعد از ماه مبارک رییس سازمان اوقاف عوض می شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
اطلاعات دقیق بده . چی میدونی ؟ خوش خبر باشی .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
ضمنا اقای محمدی ، رئیس نیست بلکه سرپرست اوقاف هستند ایشان.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
یک ساله میگین بعد محرم ، بعد مسابقات قران ، بعد عید ، حالا هم بعد رمضان . نه از این خبرا نیس ... سفت نشسته پشت میز
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
0
4
اگه صلاح نمیدونید مطلب راجع به روزنامه وطن امروز رو بزنی لااقل گوشی رو بردار به مدیرکل روابط عمومی وزارت ارشاد اطلاع بده تدبیر جان . اینه اوضاع اوقاف برادر من .
کارمند اوقاف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
0
4
اوقاف مدیرانی اصلاح طلب و اعتدالی میخواهد تا اوضاع ناشی از دوران 8 ساله احمدی نژاد را سامان دهند و اصلاح کنند نه مدیران حامی جلیلی را .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
0
0
من یکی از همکاران اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس می باشم، 5 روز از برج مرداد ماه گذشته هنوز حقوق تیر ماه را به حساب ما نریخته اند شما بگویید ما چه کنیم؟
ابوذر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
0
6
نا شناس جان ناراحت نشو ایشان خودش دوست دارد برود منتها میز بد جوری بهش چشبیده ولش نمی کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
محمدی هم بزودی می رود
فرشیدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
0
2
مدیر حج وزیارت کردستان که از یاران رحیمی معاون اول احمدی نزاد است در مردادماه 92 با سفارش رحیمی توسط رییس سازمان حج وزیارت قبلی منصوب شد در حالی که دولت جدید مسقر شده بود ضمننا الان هم در جلسات یاران رحیمی در کردستان شرکت فعال دارد آیا دولت تدبیر وامید مدیری در حد ایشان ندارد که هنوز ایشان را تغییر نداده !!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
در مرداد 92 هنوز مدیران احمدی نژاد در راس بودند . تلاش کنید تا ایشان عوض شود و مدیری شایسته و حامی دولت اعتدال روی کار بییاید . امید داشته باشید
ابویان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
0
5
خدایا اوقاف را نجات بده خودت خوب می دانی چه بلای سر موقوفا ت اوردند این مدیرا ن اتوبوسی واحمدی نزادی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
خبرهای خوبی به گوش میرسد
احمدیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
0
1
چرا نظر مرا در مورد مدیر حج وزیارت کردستان که چندین بار نوشته ام ثبت نمی کنید نکند شما هم از اقوام ایشان یا از یاران ... هستید !!!
علوی کیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
1
2
نا شناس جان چه خبر خوبی ؟ خبر خوب از چی واز کجا ؟
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
0
2
انشا الله تا اخر مرداد ماه رییس سازمان ..عوض می شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
اطلاعات دقیق بده ؟ کی سرپرست سازمان اوقاف میشه ؟
میثم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
0
3
انگار دکتر جنتی ایندفعه دیگه یه کاری کرده و قطعی رئیس اوقاف عوض میشه . احمدی نژادی ها میروند و حامیان دکتر روحانی میایند به فضل خداوند انشاالله . همه صحبت تغییره . خدایا شکر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
0
3
آب زنید راه را هین که نگار می رسد
مژده دهید باد را بوی بهار می رسد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
0
2
دست از ملاحظه کاری بردار تدبیر24 . اینجوزی موفق نمیشی. مگه توهین یا افترا گفتیم که منتشر نمیکنی . بابت اوقاف ولت نمیکنیم تا به نتیجه نرسیدیم .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
0
1
انشااله ظرف چند روز اینده طرح تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف در مجلس امضا خواهد شد و به زودی عملکرد مدیران اوقاف در 8 سال دولت نهم و دهم برای همه مشخص خواهد شد . و با مشخص شدن این موضوع انشااله دست دکتر جنتی برای ایجاد تغییر در مدیریت اوقاف باز خواهد شد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
0
0
اقای جنتی بخونید لطفا
http://tadbir24.ir/fa/news/36387/%D8%A2%DB%8C%D8%A7-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%88%D9%82%D8%A7%D9%81-%D8%AC%D8%B2%DB%8C%D8%B1%D9%87-%D9%85%D9%85%D9%86%D9%88%D8%B9%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
این چیه تدبیر24 که به عنوان نظر منتشر کردی ؟ اقای جنتی چی رو بخونن ؟
میتراقاز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
0
0
آقا ما در یکی از کانونهای تبلیغاتی در یکی ازشهرستانها کار می کنیم نیازمندیهاچاب می کنیم بخدا از کنار این کار شاید بگم چندین خانواده دارن نون می خورند جدیدا می گن کانونهاحق چاب نیازمندیها ندارندبه خدا اگر نیازمندیها بسته بشه ما بدبخت میشیم زندگی خیلیها به چاب نیازمندیها وصله که اگه تعطیل بشه خیلیها بیکار می شند ترخدا نکنید این کار رو بیشتر روی صحبتم با اقای جنتی و اقای انتظامیه خواهشا انها این مطلب رو بخوانند
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها