بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۷۶۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹
سقوط دختر بچه یک و نیم ساله به درون آب رودخانه سهرین مرگ تلخ وی را رقم زد.
تدبیر24 »جواد مرادی مسئول اورژانس استان زنجان گفت : خبر وقوع این حادثه ساعت 18:23 روز سه شنبه (پنجم اردیبهشت) به منظور امدادرسانی به این مرکز اعلام و بلافاصله نیروهای مستقر در پایگاه ارمغانخانه به محل اعزام شدند.
وی اظهار کرد: جسم بی جان این دختربچه در فاصله حدود 700 متری محل سقوط و با تلاش اعضا خانواده، پرسنل اورژانس و اهالی روستای 'دگاهی' از آب بیرون کشیده شد.
مرادی افزود: این دختربچه که از ناحیه سر نیز دچار آسیب شده و فاقد هرگونه علایم حیاتی بود پس از اقدامات درمانی پیش بیمارستانی و انجام عملیات احیا در سریع ترین زمان ممکن به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل می شود اما تلاش بی وقفه تیم احیای بیمارستان نیز نتیجه نداد.
به گزارش ایرنا، گفته می شود این خانواده به منظور گردش و تفریح به این منطقه رفته بودند که هنگام گرفتن عکس یادگاری این دختربچه به درون این رودخانه پرآب سقوط کرد.
مرادی به خانواده ها توصیه کرد هنگام گردش و تفریح مواظب فرزندان باشند چراکه کوچکترین غفلت و سهل انگاری ممکن است حوادث غرق شدن را رقم بزند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها