بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۷۶۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از بازبینی خطوط تاکسی در تهران خبر داد.
تدبیر24 »شهریار افندی زاده در مورد بازبینی ایستگاه‌ها و خطوط تاکسی در تهران با بیان اینکه تاکسی‌های خطی بر اساس مسافت به دو دسته مسافت کوتاه و بلند تقسیم می‌شوند، گفت: از نظر علمی و کارشناسی، تاکسی های خطی با مسافت بلند کارآیی پایینی دارند، چرا که تا تاکسی مسافت طولانی را برود و بر گردد، عملا با ترافیکی که وجود دارد، نمی‌تواند زمان بندی مناسبی برای مسافر داشته باشد.
وی با بیان اینکه 40 هزار تاکسی خطی در تهران فعال هستند ادامه داد: در تاکسی‌های خطی با مسافت کوتاه مشکلی نداریم و در زمان پیک ترافیک این خطوط مشکل کمبود و نبود مسافر وجود ندارند اما در زمان پیک ترافیک برای تاکسی های خطی با مسافت بلند مشکل داریم، به گونه ای که معمولاً این تاکسی ها در مسیرهای طولانی در ترافیک سنگین می مانند و نمی توانند به مسافران منتظر در پایانه ها خدمات ارائه کنند و بر همین اساس، بازنگری در خطوط بلند و تبدیل آنها به خطوط کوتاه در دستور کار قرار دارد و کارشناسان در حال بررسی این موضوع هستند.
وی با بیان اینکه یکی دیگر از مشکلات تاکسی های خطی، نبود مسافر در ساعات غیر پیک است و به همین دلیل، تاکسی ها از خط خارج شده و در سطح شهر به ارائه خدمت می پردازند گفت: باید این موضوع نیز ساماندهی شود و به دنبال آن هستیم تا با کمک نرم افزار، تاکسی های خطی در ساعات غیر پیک را به خطوطی که درخواست مسافر بیشتری دارند هدایت کنیم.
افندی زاده افزود: بر این اساس، تاکسی‌های خطوطی که مسافر ندارند، به دیگر خطوطی که تقاضای مسافر بیشتر است سوق داده می شوند تا عرضه متناسب با تقاضا باشد.
به گفته سرپرست سازمان تاکسیرانی تهران تا شش ماه آتی این مهم به صورت پایلوت اجرایی خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها