بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۷۶۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز اظهار کرد در جلسه‌ای که در گذشته با مسئولان سپاهان داشته به آنها یادآور شده بود که راهی که می‌روند باعث نابودی سپاهان می شود.
تدبیر24 »دیدار تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی تبریز از هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران فردا (شنبه) از ساعت ۱۸ آغاز می‌شود.

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: بازی مهمی برای هر دو تیم است. سپاهان می‌خواهد سهمیه آسیایی بگیرد و ما نیز برای ادامه‌ کار خود به سه امتیاز این بازی نیازمندیم. بازی سختی برای ماست زیرا هفت، هشت بازیکن اصلی ما نیستند. با ۱۴ نفر به اصفهان آمدیم که هفت بازیکن از بزرگسالان و هفت بازیکن از تیم‌های جوانان و امیدمان هستند.

وی درباره سپاهان و سرمربیگری این تیم در سال‌های قبل هم اظهار کرد: دوران خوبی در این تیم داشتم. متاسفانه و به هر دلیلی نتوانستیم جام آسیایی را برای این تیم کسب کنیم. سپاهان و اصفهان لیاقت بیشتر از اینها را دارد. دعا می‌کنم سپاهان به روزهای طلایی برگردد. در جلسه‌ای که با آنها داشتم، گفته بودم که راهی را می‌روید که بنیان سپاهان نابود خواهد شد. اکنون سپاهان نابود نشده اما افت چشمگیری  کرده است. امیدوارم بار دیگر به جایگاهی برسد که در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها