بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۷۶۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به وقوع سیل و آب‌گرفتگی در 6 استان کشور گفت:‌ تعداد زیادی از حادثه‌دیدگان این سیل و آب گرفتگی اسکان اضطراری یافته‌اند.
تدبیر24 »شاهین فتحی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا ،‌در ارتباط با وقوع سیل و آب‌گرفتگی در کشور، اظهار داشت:‌6 استان آذربایجان شرقی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری،‌ زنجان، قزوین و همدان در 48 ساعت گذشته با سیل و آب‌گرفتگی روبرو شده اند.
وی با بیان اینکه 9 شهرستان هشترود، مراغه،‌ کوهپایه،‌ کوهرنگ، ماه‌نشان، خدابنده، تاکستان، قزوین و تویسرکان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی شده است، گفت: بیش از 220 نفر در این مدت امدادرسانی شده و 100 نفر اسکان اضطراری یافتند.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات از انتقال یک نفر به مراکز درمانی خبر داد و گفت: 3 نفر نیز که به شدت دچار حادثه شده بودند با اقدامات نیروهای هلال‌احمر از مرگ نجات یافتند.
فتحی گفت:‌ بیش از 44 واحد مسکونی از آب تخلیه شده و تعداد زیادی چادر و پتو میان حادثه‌دیدگان توزیع شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها