بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۷۶۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳
نماينده قالیباف در كميسيون نظارت تبليغات انتخابات رياست جمهوري گفت: شكايت خود را نسبت به برگزاري اولين مناظره به كميسيون نظارت بر تبليغات اعلام كرديم.
تدبیر24 »مهدي ذاكري نماينده قاليباف در كميسيون نظارت تبليغات انتخابات رياست جمهوري اظهار داشت: بلافاصله بعد از انجام مناظره بنده به عنوان نماينده آقاي قاليباف در صدا و سيما مصاحبه كردم و گفتم كه اين مناظره چند مورد اشكال دارد و سپس طي نامه اي رسمي به كميسيون نظارت بر تبليغات سازمان صدا و سيما إشكالاتي كه در برگزاري مناظره بود را اعلام كردم.

وي با بيان اينكه يكي از مشكلات اولين مناظره شيوه تنظيم زمان بود، ادامه داد: در ارتباط با برخي آقايان به ويژه روحاني و جهانگيري، مجري دست و دلبازتر عمل مي كرد و وقت آنان را در زماني كه تمام مي شد، قطع نمي كرد.

ذاكري تصريح كرد: همچنين وقتي روحاني خلاف قاعده در وقت قاليباف ورود پيدا كرد، زمان قاليباف نگه داشته نشد.

نماينده قاليباف در كميسيون نظارت تبليغات انتخابات رياست جمهوري گفت: در انتها هم خارج از كليه ضوابط حاكم بر مناظره، روحاني مفصل صحبت كرد و به ديگر نامزدها ظلم شد كه نتوانستند از فرصت مساوي برخوردار باشند.

وي افزود: اعتراض ما به مفاد ماده ٦٤ و ٦٥ قانون انتخابات رياست جمهوري بازمي گردد كه صراحتا در آنجا مطرح شده كه اگر نامزدي در برنامه هاي زنده تلويزيوني دروغ يا توهيني را به يكي ديگر از نامزدها منتسب كند، آنها بايد حق دفاع كردن داشته باشند.

ذاكري اظهار داشت: در اولين مناظره چند مورد دروغ محض بود مثلا ادعاي تسخير سفارت عربستان به ستاد قاليباف  يا ادعاي نگفتن وعده ٤ ميليون شغل، نسبت دادن رفتارهايي كه در ساير شهرها مي شود به شهرداري تهران از مواردي بود كه ما از كميسيون نظارت بر انتخابات خواستيم كه پيگيري كنند كه به كميسيون هم مراجعه كرديم و آنها هم كاملا دقت داشتند كه اين موارد را بررسي مي كنند و نتيجه را در زمان مقتضي اعلام مي كنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها