بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۷۶۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
با حضور رییس جمهور انجام شد
هفت مرکز درمانی جدید تامین اجتماعی، همزمان با بزرگداشت "روز جهانی کارگر" با حضور رییس‌جمهور افتتاح شد.
تدبیر24 »همزمان با مراسم گرامیداشت روز جهانی کارگر و با حضور رییس جمهور، در راستای توسعه و بهبود وضعیت ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی به ۴۲ میلیون نفر افراد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی، ۷ مرکز درمانی در ۷ استان کشور از طریق ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری رسید.

این مراکز درمانی عبارتند از:
 
- بیمارستان امیر کبیر اهواز (میلاد۵): این بیمارستان با مساحت ۵۲۳۵ متر مربع و زیربنای ۹۹۷۵ متر مربع در ۳ طبقه، به بهره برداری رسیده است. این بیمارستان دارای بخش های بستری مردان، بستری زنان، کودکان، آی سی یو، سی سی یو، ان آی سی یو، اورژانس، بلوک زایمان و اتاق عمل، آزمایشگاه، رادیولوژی و درمانگاه های تخصصی و عمومی است. بودجه ساخت این بیمارستان بالغ بر ۲۷ میلیارد تومان بوده است.
 
- بیمارستان شهدای زاگرس ایلام(میلاد۴): این بیمارستان ۷هزار مترمربع زیربنا دارد و در ۴ طبقه احداث شده است. این بیمارستان دارای بخش های داخلی، جراحی مردان و زنان، کودکان، آی سی یو، زایشگاه، اورژانس، آزمایشگاه، رادیولوژی و درمانگاه است.
 
- درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی شهریار سلماس: درمانگاه سلماس با زیر بنای ٣١١٥ متر مربع به بهره برداری می رسد. این درمانگاه دارای بخش های اورژانس، تزریقات، داروخانه، پذیرش، آزمایشگاه، اتاق های بستری، مصدومین، گچ گیری، معاینه، احیاء، تریاژ و اتاق عمل است. برای احداث این مرکز درمانی٨٠ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.
 
- درمانگاه چمستان شهرستان نور: این درمانگاه در زمینی به مساحت ۳۵۰۰ متر مربع و۱۸۰۰ متر مربع زیر بنا، در دو طبقه احداث شده است. این درمانگاه دارای امکانات پزشک عمومی، دندانپزشکی، مامایی، داروخانه، آزمایشگاه، تزریقات و پانسمان است. هزینه احداث این درمانگاه ۹۰ میلیارد ریال است.
 
- درمانگاه عمومی مریوان: این درمانگاه در زمینی به مساحت ۹۷۲ متر مربع  و زیر بنای ۱۲۶۱ مترمربع، در طبقه۳ احداث شده است. امکانات این درمانگاه شامل؛ پزشک عمومی، دندانپزشکی، مامایی، داروخانه و اورژانس است.
 
- درمانگاه ایوانکی سمنان: این درمانگاه با مساحت ۹۱۰ مترمربع در دو طبقه احداث شده است. درمانگاه ایوانکی دارای امکانات عمومی سطح یک، پذیرش، داروخانه، مامایی cpr، تزریقات و پانسمان است.
 
- راه اندازی دستگاه های آنژیو گرافی و ام آر آی بیمارستان پیامبر اعظم کرمان(میلاد ۲):   دستگاه های آنژیوگرافی و ام آر آی این بیمارستان که از نوع مدرن و پیشرفته هستند، به ترتیب با هزینه ۴میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان خریداری و نصب شده اند.
 
- همچنین مرحله جدید طرح اعزام بازنشستگان تأمین اجتماعی به مشهد مقدس (طرح کرامت رضوی) نیز از امروز آغاز می‌شود.
 
- سازمان تأمین اجتماعی از زمان استقرار دولت تدبیر و امید با اجرای طرح کرامت رضوی هر سال تعدادی از بازنشستگان را با رعایت اولویت بازنشستگانی که حقوق کمتری دریافت می کنند و افرادی که تاکنون موفق به زیارت بارگاه نورانی امام هشتم (ع) نشده اند، به مشهد مقدس اعزام می کند. در این رابطه طی سال گذشته ۲۸ هزار نفر به این سفر معنوی مشرف شده اند و مطابق برنامه ریزی های انجام شده و افزایش ظرفیت‌ها، طی سال جاری ۴۰ هزار نفر دیگر از این عزیزان اعزام می شوند. اولین کاروان زیارتی مشهد مقدس نیز با حضور ۱۵۰ نفر از بازنشستگان عزیز سازمان همزمان با روز کارگر به زیارت امام رضا(ع) رهسپار می شوند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها