بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۷۶۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲
تا این لحظه و در پی مراجعات مکرر نمایندگان حسن روحانی به صدا و سیما برای مطلع شدن ازموضوع مناظرات روز جمعه پیشرو بی پاسخ مانده است و صدا وسیما اعلام کرده که موضوع مناظرات هنوز نهایی نشده است.

تدبیر24 »محمدعلی وکیلی،سخنگوی ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی از تعلل صدا و سیما در اعلام موضوع مناظره دوم کاندیداهای ریاست جمهوری که قراراست جمعه پیشرو برگزار شود، انتقاد کرد.

وکیلی در گفتگو باسحر- پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی- گفت: تا این لحظه و در پی مراجعات مکرر نمایندگان حسن روحانی به صدا و سیما برای مطلع شدن ازموضوع مناظرات روز جمعه پیشرو بی پاسخ مانده است و صدا وسیما اعلام کرده که موضوع مناظرات هنوز نهایی نشده است.

او با اعتقاد به اینکه این شیوه برخورد صدا وسیما فاقد توجیه و شبه آفرین است،ادامه داد:برای ما جای سوال دارد که مسئولان سازمان صدا و سیما برای این تعلل و بی توجهی چه پاسخی ارایه خواهند کرد؟

وکیلی همچنین با اشاره به اینکه ما هنوز نمی دانیم موضوع مناظره دوم سیاسی است یا اقتصادی افزود:امیدواریم مسئولان صدا و سیما در این موضوع با همه نامزدها برخورد یکسان داشته باشد ونه اینکه با برخورد سلیقه ای فقط جمعی را از موضوع مناظره بی خبر نگه دارند.

عضو هیات رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنانش همچنین به مناظره جمعه گذشته 6 کاندیدای ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت:در مناظره گذشته هم سطح سوالات و هم محور سوالات بسیار مبتدی و غیرجذاب بود،به همین دلیل هم امکان توان سنجی کاندیدا ها آنچنان که باید و شاید مهیا نشد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها