بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۷۶۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷
آرامش و امنیت دو مولفه مهم برای آحاد بشر است، در برخی مناطق آرامش وجود دارد ولی خبری از امنیت نیست و در برخی مناطق امنیت احساس می‌شود ولی اثری از آرامش وجود ندارد که هر دوی این‌ها وضعیت نا‌مطلوبی است

تدبیر24 »محمد صادق خرازی، رئیس حزب ندای ایرانیان با اشاره به چالش‌های به وجود آمده بین سران قوا در دولت نهم و دهم،گفت:تمام مردم اختلافات شدید رئیس‌جمهور قبل، با رئیس مجلس، رئیس قوه قضائیه، شورای نگهبان و ... را به یاد دارند که انرژی و زمان زیادی از آن‌ها را برای رسیدگی به این دعوا‌ها می‌گرفت؛اما امروز با وجود اختلافات و تفاوت دیدگاه‌ها ما کمتر شاهد آن هستیم که دلیلش می تواند معرفت عمومی و شناخت جامعه به سمت واقعیت‌های جدی و معرفتی باشد که آن‌هم ماحصل زحمات دکتر روحانی و القای وحدت به عنوان خمیر مایه اصلی زندگی آحاد جامعه است.

خرازی  در گفت وگو با سحر ـ‌ پایگاه اطلاع‌ رسانی ستاد انتخاباتی حسن روحانی‌ ـ با بیان این‌که روحانی توانست آرامش را به کشور بازگرداند، ادامه داد: آرامش و امنیت دو مولفه مهم برای آحاد بشر است، در برخی مناطق آرامش وجود دارد ولی خبری از امنیت نیست و در برخی مناطق امنیت احساس می‌شود ولی اثری از آرامش وجود ندارد که هر دوی این‌ها وضعیت نا‌مطلوبی است و برای یک کشور وجود همزمان این دو مولفه حیاتی است و این مسئله‌ای است که پس از روی کار آمدن دولت یازدهم، ایران به آن دست یافته و امنیت و آرامش در کشور در این چند سال به جایگاه مطلوبی رسیده است. حسن روحانی توانسته در این مدت بر شبستانی از معرفت انسانی وارد شود که ورود به این شبستان شناخت و معرفت دست‌آورد بزرگی برای آحاد مردم ایران است.

 جامعه وضعیت ایران  قبل دولت روحانی را فراموش نمی‌کند

خرازی ادامه داد: جامعه، وضعیت ایران قبل دولت روحانی را فراموش نمی‌کند، این که ما تحت نظرات شدید شورای امنیت سازمان ملل بودیم و ذیل فصل هفتم منشور ملل متحد قرار داشتیم ولی اکنون از آن موقعیت خارج شده‌ایم به خاطر گفتمان و ادبیاتی بود که حسن روحانی به نمایش گذاشت. از نظر من رئیس دولت یازدهم، نماد وفاق، وحدت و گفتگو است.

سفیر سابق ایران با اعتقاد به بازگشت عزت و غرور به ایرانیان در محافل بین‌المللی پس از شروع به کار دولت یازدهم گفت: آقای روحانی بر اساس یک استراتژی و دکترین مشخص و با بحره گیری از تجربه 40 ساله کار سیاسی موفق شد کاری کند که دیگر دانشگاه یا نهادی بین‌المللی به خود اجازه ندهد که به ایرانیان توهین کند. به عقیده من وزرات خارجه و آقای قشقایی باید لیستی از زندانیان ایرانی محبوس در جنوب شرقی آسیا یا ایتالیا و اقدامات انجام شده برای آنها را منتشر کند تا مردم نیز از این خدمات آگاه شوند.

رئیس حزب ندای ایرانیان افزود: به زعم من علت تمام اتفاقات مبارک و فرخنده‌ای که برای کشورمان رخ داده است، حاصل رفتار و منش آقای قاسم سلیمانی و تلاش‌ها و مجاهدت‌های آقای دکتر روحانی است.

مشاور دولت اصلاحات با اشاره به این‌که ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که متاثر از رای اگاهانه مردم است، گفت: مردم باید سرنوشت خود را از طریق صندوق رای تعیین کنند و رای دادن هزینه‌ای است که مردم باید برای دست یابی به رفاه اجتماعی، دانش، امنیت، استقلال و ازادی پرداخت کنند.

عضو هیات امنای سازمان جهانی تبلیغات گفت: من معتقدم که مردم نباید کورکورانه اقدام کنند و باید نظرات تمام کاندیداها را به خوبی بشنوند و بر اساس شناخت و معرفتشان فرد مورد نظرشان را انتخاب کنند.

خرازی افزود: مردم ایران 150 سال است که برای پیشرفت کشور در حال هزینه دادن هستند و در این راه مجاهدت های زیای انجام داده اند، امروز هم آن‌ها باید در همین راستای همین راه و بر اساس شناخت و معرفتشان اقدام به رای دادن نمایند، به اعتقاد من مردم باید به کسی رای بدهند که برای اهداف خود بیشترین تلاش را کرده باشند. خداوند در قرآن میفرماید نصرت خداوند زمانی محقق می‌شود که شما گام هایتان را محکم بردارید و یا در جای دیگر به این اشاره می‌کند که وقتی انسان به پیروزی دست پیدا می‌کند که در راهش استقامت بورزد.

او در ادامه با تاکید بر اینکه مردم باید  آگاهانه برنامه‌های تبلیغاتی را دنبال کنند، گفت: آن کسی که فهم و تجربه بیشتری دارد را به عنوان رئیس جمهور بعدی انتخاب کنند. کشور ما در منطقه ای قرار دارد که بیش از 200 هزار نیروی واکنش سریع که مشغول طراحی جنگ های پیش بینی نشده هستند و همچنین انواع و اقسام سلاح‌های هوشمند وارد آن شده و جنگ های ناعادلانه و نامبارک زیادی مانند جنگ یمن، سوریه، عراق، افغانستان و جنگ با داعش در آن وجود دارد، بر این اساس ما باید از طریق شناخت و معرفت تصمیم‌گیری کرده و گامی جدی، عینی و مثبت برای کشورمان برداریم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها