بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۷۶۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
رابطه حساس و مهم زناشویی تاثیر پذیر از عوامل مختلف از جمله اختلاف سنی است، اگرچه نمي توان درباره عدد دقيق فاصله سني زوجين و نقش آن در موفقيت و شکست زندگي زناشويي قانون يکساني براي همه افراد صادر کرد.
تدبیر24 »روانشناسان بر این باورند که رابطه حساس و مهم زناشویی تاثیر پذیر از عوامل مختلف از جمله اختلاف سنی است، اگرچه نمي توان درباره عدد دقيق فاصله سني زوجين و نقش آن در موفقيت و شکست زندگي زناشويي قانون يکساني براي همه افراد صادر کرد.

این روزها اختلاف سنی بسیار زیاد امانوئل مکرون نامزد ریاست جمهوری فرانسه و همسرش به سوژه داغ رسانه ها و فضای مجازی تبدیل گشته که بررسی این مساله توسط یک روانشناس روسی به نام آلنا کولیسووا به آن دامن زده است.بر اساس تحقیقات این روانشناس انگیزه یک مرد برای ازدواج با زنی مُسن تر از او ریشه در کودکی مرد دارد.ماجرا بر می گردد به زمانی که یک پسر نیاز به محبت و راهنمایی های مادرش داشته اما این نیاز ها برآورده نشده و پسر در بزرگسالی به دنبال یک جایگزین می گردد تا رویاهایش را محقق سازد.

طبق اظهارات این روانشناس پیدا کردن این مادر جایگزین از دو راه ممکن است، یکی اینکه به معلم خود یا مادر یکی از دوستانش برای تامین محبت نداشته اش در دوران کودکی روی می آورد و دوم گرایش مرد به همسری بزرگتر ازخودش که نقش یک معلم آموزنده را برای او بازی کند تا راهنمایی هایی که در خردسالی از آن محروم بوده از همسرش دریافت و در کنار او احساس امنیت کند که ان زن می تواند ضمن نفوذ بالا در افکار و رفتار مرد مدیریت زندگی او را بر عهده گیرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها