بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۷۶۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
مرضیه برومند که قرار است طی سه روز آینده در نمایشنامه‌خوانی «رگ و ریشه در به دری» به عنوان نقش خوان حضور داشته باشد، درباره‌ی دلایلش برای حضور در این نمایشنامه‌خوانی سخن گفت.

تدبیر24 »مرضیه برومند در گفت‌وگویی با ایسنا یادآور شد: چند سال پیش نیمه‌ی دوم دهه‌ی 80 بود که پیشنهاد یک نمایشنامه‌خوانی را به من دادند و من «وای بر مغلوب» را پیشنهاد کردم که به دلیل ممنوعیت برای نویسنده آن، علی‌رغم چند جلسه به هم خورد.

او ادامه داد: یادم است سال 1349 این نمایشنامه به کارگردانی داود رشیدی در سنگلج به صحنه رفت، پرویز فنی زاده نقش مرد را بازی می کرد اما فقط  10 روز اول اجرا با ما بود و به دلیل عارضه آپاندیس بیشتر نتوانست با ما همکاری کند بنابراین ادامه اجرا را خود داود رشیدی به جای او به صحنه رفت، در آن نمایش من، سوسن تسلیمی، فهیمه راستکار و خانمی به نام مینو، فخری پازوکی بازی می‌کردیم.

برومند گفت: تجربه‌ی آن نمایش خاطرات خوبی را برای من به دنبال داشت و حالا وقتی خانم افسانه زمانی نمایشنامه‌خوانی «رگ و ریشه در به دری» را این بار پیشنهاد دادند، دیدم موقعیت خوبی است که یادی از ساعدی بکنیم. بنابراین پذیرفتم در این نمایشنامه خوانی شرکت کنم و امیدوارم مخاطبان هم از شنیدن این نمایشنامه‌ لذت ببرند.

مرضیه برومند گفت: فکر می‌کنم غلامحسین ساعدی در واقع یک نویسنده تاثیرگذار در تاریخ تئاتر و سینمای ایران است و شاید بتوان گفت اگر قصه «عزاداران بیل» او نبود که فیلم «گاو» براساس آن ساخته شود، سینمای ایران به مسیر دیگری می‌رفت.

او ادامه داد: فیلم «گاو» به عنوان یک سینمای متفکر و غیرعادی توانست مهر تایید سینمای ایران را در مقطع انقلاب از سوی رهبر انقلاب بگیرد؛ تا جریان سینمای ایران پس از انقلاب شکل بگیرد. 

گروه تئاتر «آرین» نمایشنامه‌خوانی «رگ و ریشه در به دری» نوشته ساعدی و به کارگردانی افسانه زمانی را از چهارشنبه ١٣ الی جمعه ١٥ اردیبهشت ماه ساعت ١٨ در تالار قشقایی  برگزار می‌کند.

در این نمایشنامه‌خوانی مرضیه برومند، ناهید مسلمی، راضیه برومند و محمد چرم شیر به عنوان نقش خوان حضور دارند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها