بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۷۶۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲
رییس ستاد انتخاباتی روحانی در استان مرکزی گفت: دولت روحانی توانست عزت را به کشور بازگرداند.
تدبیر24 »مرتضی آستانه در همایش بزرگ جوانان و دانشجویان حامی دکتر روحانی در اراک با اشاره به اینکه قرار بود "کرباسچی" در مراسم آغاز بکار ستاد روحانی در ساوه و این همایش در اراک سخنرانی کند، گفت: مسئله ای که از سوی مسئولان قضایی استان مطرح شد، مانع از حضور کرباسچی در اراک و ساوه شد.

وی تصریح کرد: مسئولان قضایی استان به ما پیام دادند که کرباسچی نباید در این مراسم حضور پیدا کند. موضوع را با مقامات عالی استان از جمله استاندار و فرماندار در میان گذاشتیم و موضوع در جلسات شورای تامین ساوه و اراک مطرح شد.

آستانه افزود: این شوراها بر این مهم تاکید کردند که اگر کرباسچی محکومیتی دال بر اینکه امکان حضور در چنین مراسمی یا منع فعالیت اجتماعی را دارا باشد نباید در این مراسم سخنرانی کند و در غیر این صورت سخنرانی وی منعی ندارد. استاندار و فرمانداران نیز در این خصوص ممانعتی نکردند، اما بحثی که توسط مسئولان قضایی مطرح شد باعث لغو این سخنرانی شد.

وی با بیان اینکه انتخابات باشکوهی را در استان در پیش خواهیم داشت و در استان از تمامی حقوق مان استفاده خواهیم کرد، گفت: در ایام انتخابات این حق مردم است که با شنیدن برنامه ها و ویژگی های کاندیداها از زبان های مختلف، علاوه بر شناخت کاندیداها به انتخاب درستی از آنها برسند.

آستانه افزود: در این شرایط من نمی دانم چرا گروهی از افراد تحت عنوان دلواپسان در اقصی نقاط راه افتاده و ابراز نگرانی می کنند. جای تاسف است که حرف این افراد شنیده می شود ولی حرف بخش اعظم مردم که از اقشار مختلف هستند شنیده نمی شود. اینها همان کسانی هستند که دولت شان در طول 8 سال گذشته بر مردم جفا کرد و آبروی ملت ایران را در سطح بین المللی برد و دروازه های دنیا را بروی ایران بست.

آستانه اظهار کرد: اینها همان کسانی هستند که ولایتمدار نیستند و همان جریانی که رییس دولت گذشته را بر ایران حاکم کرد با همان شعارها دوباره در حال ظهور است. ولی در هر صورت حق انتخاب با مردم است و آنها هستند که حق حاکمیت را با رای خود به رییس جمهور اعطا می کنند تا خواست آنان را دنبال کرده و در مسیر اقتدار کشور گام بردارد.

وی افزود: ضمن احترام برای مسئولان امنیتی، اجرایی و قضایی و تمامی کسانی که امنیت را برای این کشور رقم می زنند، خواستار رعایت عدالت در خصوص صدور مجوز سخنرانی افراد مختلف مربوط به جناح های مختلف هستیم و ضمن اینکه از قانون تمکین می کنیم از دادستانی می خواهم اگر لیست سیاهی وجود دارد که افراد موجود در این لیست نباید در سخنرانی ها شرکت کنند، این لیست به ما اعلام شود تا اقدام به دعوت از آنان نشده و شرایط امروز و برنامه قبل تکرار نشود.

آستانه اظهار کرد: انتخاباتی بزرگ را در پیش داریم. کسانی که دلواپس شده اند که مبادا کرباسچی در این مراسم سخن بگوید فکر می کنند او چه می خواهد بگوید. او به مردم می گوید از حق رای خود دفاع کرده، حضور پرشور داشته و روحانی را برگزینند.

وی افزود: روحانی در 4 سال گذشته با کابینه قوی خود توانست عزت را به کشور بازگرداند و در سطح بین الملل موفقیت بزرگی را برای ایران رقم زده و قطعنامه های علیه ایران را لغو کند.

آستانه در پایان سخنان خود در خصوص عدم پخش سخنرانی دکتر ظریف در این مراسم که پیش از این اعلام شده بود، گفت: قرار بود این سخنرانی به صورت یکپارچه در سراسر کشور پخش شود اما به دنبال تاکید دکتر روحانی بر عدم دخالت وزرا در تبلیغات انتخاباتی در حمایت از وی، پخش این سخنرانی در سراسر کشور لغو شد.

به گزارش ایسنا، مرتضی سورانه دبیر حزب اتحاد ملت استان مرکزی نیز در این مراسم با بیان اینکه آزموده را نباید دوباره آزمود، افزود: نباید اجازه دهیم که غارتگران بیت المال بر سرنوشت ما حاکم شوند.

وی گفت: رقیب انتخابات ما نه برای این انتخابات بلکه برای همیشه رقیب ماست و بر همین اساس باید اخلاق و حرمت ها را با رعایت شان رقیب حفظ کنیم هر چند رقیب بجز تخریب چیزی دیگری ندارد.

وی اظهار کرد: در 29 اردیبهشت پای صندوق های رای می رویم و دوم خرداد دیگری را رقم می زنیم. کابینه روحانی توانسته آرامش را در جامعه محقق کند تا هر روز نگران نوسانات ارز و طلا نبوده و نگران تهدید و تحریم و سایه جنگ نباشیم.

سورانه در ادامه با بیان اینکه مجلس عصاره فضایل ملت است، گفت: عصاره فضایل ملت را ملت با انتخاب خود تعیین می کنند. این عصاره نمایشگر ادب و خرد و فرهنگ ایرانی است و در مجامع بین المللی دستاویز تمسخر و مضحکه نخواهد شد. این عصاره خردمندانی هستند که در زمانی که نظریه پردازان جنگ افروز موضوع جنگ تمدن ها را مطرح می کنند، آنها در سطح بین الملل گفتگوی تمدن ها را طرح می کنند.

سورانه افزود: تیم مذاکره کننده ایران توانست رقیب کهن و دیرینه این کشور را که با متوسل شدن به حربه ایران هسته ای قصد شکست دادن مان را داشت را به مذاکره وا دارد و برجام را به فرجام برساند.

وی با بیان اینکه رقیب ما این انتخابات را باخته و می داند که تجربه 92، 94 و 96 که به هم گره بخورد عرصه قدرت برای همیشه از نابخردان گرفته می شود. همه می دانند که اگر در سال 92 دولت با رای واقعی مردم تعیین نمی شد امور اجرایی کشور به دست تیم قبلی می افتاد و  امروز سرنوشتی کمتر از میراث چاوز نداشتیم.

سورانه با تاکید براینکه اجازه غارتگری و بی خردی به بی خردان نخواهیم داد، گفت: با بلوغ سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی حاکم بر ایران هرگز چنین اجازه ای داده نمی شود که دوباره مدیریت احمدی نژادی بر این کشور حاکم شود.

وی اظهار کرد: تاکید ما در ایران اینست که دولت اردیبهشت 96، دولت تدبیر، عقلانیت و اعتدال خواهد بود .

به گزارش ایسنا، رییس ستاد جوانان و دانشجویان ستاد روحانی در استان مرکزی نیز در این مراسم سخنانی را در خصوص دلیل حمایت جوانان از روحانی عنوان کرد.  

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها