بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۷۶۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان ایلام، گفت: از عموم مردم خواست داریم اخبار و اطلاعات موردنیاز را از منابع معتبر و رسمی دریافت کنند.

تدبیر24 »سرهنگ «علی جمالی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، از برخورد این پلیس با کسانی که اقدام به انتشار اخبار کذب و پخش شایعات در فضای سایبری می‌کنند خبر داد، اظهار کرد: با توجه به افزایش وسایل ارتباطی و نحوه ارتباطات به‌خصوص در فضای سایبری با امکاناتی ازجمله اینترنت و شبکه‌های اجتماعی سرعت انتقال اخبار و اطلاعات به‌مراتب نسبت به گذشته بیشتر و سرعت غیرقابل‌تصوری دارد و با توجه به دسترسی اکثریت افراد جامعه به این اخبار و اطلاعات به‌سرعت در اختیار همگان قرار می‌گیرد.

وی افزود: هرچند وجود این‌گونه فناوری‌ها مزایایی  دارد اما در این میان عده‌ای با اهداف منفی مانند پخش شایعات، دروغ و شایعه‌پراکنی به هر دلیلی سعی در جذب مخاطب دارند در حالی که پخش این‌گونه اخبار و انتشار اکاذیب تبعات روانی و منفی را در جامعه به دنبال دارد.

جمالی تصریح کرد: بر اساس قانون جرائم رایانه‌ای هر کس به‌قصد اضرار به غیر یا تشویش اذهان عمومی یا مقامات رسمی به‌وسیله سامانه رایانه‌ای یا مخابراتی اکاذیبی را منتشر نماید یا در دسترس دیگران قرار دهد یا با همان مقاصد اعمالی را برخلاف حقیقت، رأساً یا به‌عنوان نقل‌قول، به شخص حقیقی یا حقوقی به‌طور صریح یا تلویحی نسبت دهد، اعم از اینکه از طریق یادشده به نحوی از انحاء ضرر مادی یا معنوی به دیگری وارد شود یا نشود، افزون بر اعاده حیثیت (در صورت امکان)، به حبس از نودویک روز تا دو سال یا جزای نقدی از پنج میلیون (5.000.000) ریال تا چهل میلیون (40.000.000) ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد، از کاربران این حوزه خواست تا از انتشار چنین مطالبی خودداری کنند.

رئیس پلیس فتای ایلام خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در بعضی مواقع انتشار اخبار و اطلاعات کذب تبعات روانی در جامعه ایجاد می‌کند از عموم مردم خواست در صورت مواجهه با چنین مواردی مراتب را سریعاً از طریق وب‌سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش تماس‌های مردمی گزارش کنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها