بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۷۷۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱
ساعی:
نماینده‌ مردم تبریز، اسکو و آذرشهر تاکید کرد: فضا برای توسعه‌ی سیاسی در دولت یازدهم فراهم شد.
تدبیر24»زهرا ساعی در تالار وحدت دانشگاه تبریز اظهار کرد: برخی در حق برجام بی‌انصافی می‌کنند و این در حالی است که بسیاری از تحریم‌های ظالمانه‌ بعد از برجام رفع شده است. 

  وی افزود: همچنین کشور ما در فصل هفتم منشور سازمان بین الملل قرار گرفته بود که در دولت یازدهم و پس از مذاکرات رفع شد. 

  وی تصریح کرد: وضع اسفناک صادرات نفت، اختلاس‌های ناراحت کننده به سبب تحریم‌ها، از جمله موانعی بود که در دولت تدبیر و امید رفع شد.

  

ساعی عنوان کرد: تحریم‌های دارویی برای بیماران صعب العلاج بسیار گران تمام می‌شد و باید بدانیم برجام تمام نشده و ادامه می‌یابد. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: فناوری روز دنیا باید وارد کشور شود تا شاهد شکل گیری اشتغال و تولید باشیم و دانشگاه‌ها نیز در این میان سبب پویایی بیشتر کشور می‌شوند.

ساعی خاطرنشان کرد: امروزه رسالت خطیر بر عهده ی ما است و باید در انتخاب خود نهایت دقت را به خرج دهیم. 

وی افزود: نمایندگان مجلس بیشترین تلاش را در راستای کم کردن چالش بین قوه مقنته و مجریه کرده‌اند و توسعه متوازن و منافع ملی از جمله موارد مورد توجه و اولویت‌های دولت تدبیر و امید است. 

ساعی بیان کرد: ما برای به ثمر نشستن انقلاب هزینه‌ها و شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کرده ایم. 

نماینده تبریز با اشاره به عدم رعایت اخلاق اتخاباتی از سوی نامزدها در مناظرات گفت: کاندیداها باید در قاب تلویزیون برنامه‌اش را اعلام کنند و این در حالی است که برخی صرفاً دولت کنونی را تخریب می کنند. 

وی متذکر شد: تمامی نخبگان و شهروندان در جریان ارتقای درست اطلاعات قرار گرفته‌اند اما وعده هایی همچون افزایش یارانه مردم را فریب نمی دهد. 

ساعی با بیان اینکه زنان ظرفیت‌های بسیار خوبی در کشور هستند، گفت: در دولت گذشته توجه چندانی به این موضوع نشد و حضور زنان در عرصه‌های مدیریتی، توجه به زنان سرپرست خانوار و توانمند کردن آنان، کاهش آسیب‌های اجتماعی به خصوص در حوزه ی زنان، از سرگیری فعالیت سمن ها از جمله فعالیت‌های دولت تدبیر و امید در این عرصه است که با رویکرد گفتمان اعتدال گرایی و عقلانیت در کشور انجام می‌شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها