بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۷۷۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹
با حضور مهتاب کرامتی، رامبد جوان، باران کوثری و ده‌ها سینماگر دیگر
نخستین قسمت مجله تصویری «قاب سینما» هفته آینده از طریق موسسه گلرنگ‌رسانه به شبکه خانگی می‌آید.
تدبیر24»این مجله تصویری که به علی معلم سینماگر و فعال رسانه‌ای مستقل تقدیم شده است شامل بخشهای گوناگونی است؛ از گپ و گفت با هنرمندان تا نقد آثار نوستالژی، یک روز خصوصی با یک هنرمند و جایگاه عکس و تبلیغات در سینما.

قسمت اول «قاب سینما» بخشی هم ویژه  جشنواره سی و پنجم فیلم فجر دارد؛ در این بخش، شماری از حاشیه‌های مختلفی که در پشت پرده برگزاری جشنواره اخیر جریان داشت بی سانسور ارائه شده است.

مهتاب کرامتی، مهران غفوریان، احمد مهرانفر، باران کوثری، سحر قریشی، پژمان جمشیدی، رامبد جوان، مجید صالحی، رضا داودنژاد، جهانگیر کوثری، میلاد کیمرام، بهاره کیان افشار و کارن همایونفر از جمله سینماگرانی هستند که در قسمت اول «قاب سینما» حضور داشته اند و کوشیده شده در فضایی شفاف، نقطه نظرات سینمایی آنها منعکس شود.

«قاب سینما» به کارگردانی شهاب کاظمی و میلاد معتمدی‌فر و به تهیه کنندگی موسسه گلرنگ رسانه تولید شده است.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها