بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۷۷۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸
عده ای که امروز در رقابت ها حاضر شدند هر روز بی دلیل به دولت تاختند و خدمات دولت را به نام خود ثبت کردند. عده ای همچنان بر طبل ناکارآمدی نظام کوبیدند درحالی که باید دولت را کمک می کردند.

تدبیر24»محمدرضا خباز، استاندار سمنان گفت:  مردم ایران به تمدن و اخلاق مشهور هستند و بد اخلاقی را بر نمی تابند لذا کسی که تلاش کند با روش های بداخلاقانه کار خود را پیش ببرد از این مسیر نخواهد توانست رای جمع کند.

وی در گفت وگو با سحر- پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی- اظهار کرد: این رفتار یک نوع بدآموزی است و به بدنه جامعه بر می‌گردد، در هشت سال پیش فردی بد اخلاقی کرد و امروز به روزی افتاده که طرفداران او هم احساس شرمندگی می کنند که دو دوره به او رای دادند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه اگر پست ریاست جمهوری را یک کار معنوی می دانیم باید رفتار آنها هم معنوی باشد، ادامه داد: با رفتار غیر اسلامی نمی توان کار اسلامی انجام داد. اگر قرار است برای مردم خدمت گذاری کنند باید خشت اول را درست بردارند زیراکه خشت اول چون نهد معمار کج، تا ثریا می رود دیوار کج.

او در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: اگر بخواهیم برای رسیدن به پست ریاست جمهوری تلاش کنیم به نحوی که به کشتار شخصیتی همدیگر بپردازیم یعنی شخصیت افراد را لکه دار کنیم، آمار نابجا و قول های نجومی به جامعه دهیم، این بی اخلاقی به زودی دامان بد اخلاق را خواهد گرفت.

خباز در ادامه یادآور شد: به عقیده من شرایط امروز از شرایط چهارسال گذشته بسیار بهتر است، در آن زمان هم همین حرف ها با روش های دیگری وجود داشت اما خوشبختانه ملت شریف ایران خوب عمل کردند و بعد از انتخابات تعدادی از کاندیداها به جای آتش بس همواره موانعی را در سر راه حرکت دولت ایجاد کردند و به دنبال انتقام جویی از هواداران این دولت بودند.

وی با بیان اینکه این انتقام جویی چهار سال ادامه داشت و اکنون نیز در مناظرات خود را نشان می دهد، افزود: ما باید در انتخابات رقابت را به رفاقت تبدیل کنیم و به مدیر موفق کمک کنیم. متاسفانه در دولت اخیر این اتفاقات نیفتاد و عده ای تحت عنوان دلواپسان حق خود را ادا کردند، عده ای که امروز در رقابت ها حاضر شدند هر روز بی دلیل به دولت تاختند و خدمات دولت را به نام خود ثبت کردند. عده ای همچنان بر طبل ناکارآمدی نظام کوبیدند درحالی که باید دولت را کمک می کردند.

استاندار سمنان در ادامه اظهارکرد: نظام ما یک نظام شناخته شده در دنیاست و رئیس جمهور رئیس قوه مجریه است و دو قوه دیگر در کنار آن، قوه مقننه و قضائیه هرکدام به صورت مستقل وظیفه خود را انجام می دهند پس در ایران مانند کشورهای دیگر همه قدرت در اختیار رئیس جمهور نیست.

او در پایان سخنانش تاکید کرد: آقای روحانی حرف های خود را با کمال صداقت پیش برد، آنجایی که به نتیجه رسید جای خوشحالی دارد و مواردی که به نتیجه نرسید به این معنی نیست که ایشان کوتاهی کردند بلکه تمام تلاش خود را به کار بردند اما کار به تنهایی در اختیار او نیست. روحانی در این زمینه اعلام کرده بود که تمام تلاش خود را به کار می برد که روی حرف خود ایستاد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها