بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۷۷۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: جستجوی 4 زن ناپدید شده سیل روستای سید محمد بخش منج لردگان وارد سومین روز پیاپی شد.
تدبیر24»ستار فرهادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در شهرکرد تاکید کرد: هنوز هیچ اثری از ناپدیدشدگان این سیل مشاهده نشده است.
وی افزود: قرار است روز سه شنبه نوزدهم اردیبهشت استاندار چهارمحال و بختیاری و تعدادی از اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران استان به منظور بررسی ابعاد این حادثه به روستای سید محمد بخش منج شهرستان لردگان سفر کنند.
فرهادی تصریح کرد: 150 نفر از نیروهای امدادی و محلی از 2 روز گذشته تاکنون عملیات جستجو برای ناپدیدشدگان سیل روستای سیدمحمد بخش منج شهرستان لردگان را آغاز کرده اند.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: حجم بسیار بالای گل و لای و جابجایی سنگ ها تا وزن 20 تن، عملیات جستجو برای یافتن 4 ناپدیدشده سیل اخیر را دشوار کرده است.
وی افزود: تلاش برای یافتن ناپدید شدگان از عصر روز یکشنبه توسط نیروهای امدادی و نیروهای بومی منطقه آغاز شد، که بدلیل سخت گذر بودن منطقه و گل و لای ناشی از سیلاب کار جستجو در سه روز گذشته با سختی مواجه بود.
فرهادی تاکید کرد: بارش شدید باران، تگرگ و جاری شدن سیل باعث خسارت به 40 خانوار روستایی این منطقه شده است.
وی اضافه کرد: کارشناسان در حال بررسی دقیق میزان خسارت ناشی از بارش باران شدید، تگرگ و جاری شدن سیل در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری هستند که نتیجه آن به زودی اعلام می شود.
به گزارش ایرنا، لردگان در 160 کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع است.
بارش های بهاری در نیمه اردیبهشت ماه امسال باعث بروز سیلاب در برخی مناطق از جمله لردگان شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها