بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۷۷۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷
قائم مقام ستاد زنان دکتر روحانی در گفت و گو با تدبیر24:
زهرا صدراعظم نوری، قائم مقام ستاد زنان دکتر روحانی در خصوص همایش بزرگ زنان به خبرنگار تدبیر24 گفت: با توجه به برنامه های متعدد دولت یازدهم، خوش بختانه با تلاش های صورت گرفته نشست‌های مختلفی در ستاد انتخاباتی ایشان به اجرا رسید که یکی از مهمترین این نشست ها نیز همایش سراسری زنان است که امروز سه شنبه در ورزشگاه شیرودی برگزار می شود.
تدبیر24»به گزارش تدبیر24 صدراعظم نوری ادامه داد: انتظار می رود که حسن روحانی در این همایش تمامی زنان را تشویق کند تا با  شور و نشاط و انگیزه بیشتری بر سر صندوق های رأی بروند و حماسه دیگری را در29 اردیبهشت ماه بیافرینند.
صدراعظم نوری تصریح کرد: از آن جایی که زنان در کشور ما در بسیاری از مواقع پیش قدم و موتور محرکی برای بسیاری از فعالیت های سیاسی و اجتماعی هستند؛ حضور رئیس جمهور نیز در جمع زنان می تواند تقویت کننده این پیشگامی باشد.
به گفته قائم مقام ستاد زنان دکتر روحانی، زنان مطالبات متعددی دارند که باید به آن ها پرداخته شود. از این رو باید بخواهیم تا دولت با یک برنامه مدون در حوزه زنان و جوانان و دختران، افق روشنی را پیش روی جامعه زنان قرار دهد.
این فعال حوزه زنان عنوان کرد: مهمترین سؤالی که می توان از دولت تدبیر و امید داشت این است ، که این دولت در 4 سال آینده برای زنان و دختران جوان چه برنامه های متفاوتی به نسبت دوره گذشته دارد.
وی تأکید کرد: نوع نگاه این دولت به زنان کاملاً متفاوت از دولت گذشته است؛ زیرا که این دولت بسیار باز و روشن به مسائل  زنان می پردازد و نگاه متحجر و محدودی را که معمولاً در جامعه به چشم می خورد را ندارد. از این رو در بحث زنان برای ارتقای وضعیت زنان اقدامات مفیدی را انجام داده است.
 به گفته صدراعظم نوری، زنان به عنوان نیمی از جمعیت کشور با حقوق شهروندی هستند؛ از این رو این حق اقتضا می کند که در مواردی که قدرت و اختیار انتخاب به آن داده شود بیایند و بتواند از این فرصت ها استفاده نمایند و آن کسی را که شایسته است انتخاب نماید.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
کوچه نان سنگکی
|
Germany
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
0
0
خانم صدر اعظم این روزها برای بازدید از کوچه نان سنگکی مراجعه کنند تا چراغانی های نیمه شعبان خیابانهای اطراف 17 شهریور را بببنند همچنین محرومیتها وسایر مشکلات هم محلی هایشان را خوبست کمی هم توضیح دهند راجع به نواقص مدیریتی شان در زمان فرهنگسرای خاوران و شهرداری منطقه7 و.....
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها