بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۷۷۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ضمن اشاره به وزش باد و افزایش دمای هوای تهران از وقوع گرد وخاک و و کاهش دید افقی در جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد.

تدبیر24»احد وظیفه در گفت و گو باایسنا با اشاره به اینکه طی سه روز آینده در جنوب شرق و مناطقی از شرق کشور ابرناکی، رگبار و رعد وبرق گاهی وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود،گفت: روز چهار شنبه(۲۰ اردیبهشت) بارش در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، شرق فارس و شمال و شرق هرمزگان شدت بیشتری خواهد داشت، همچنین روز پنجشنبه(۲۱ اردیبهشت) علاوه بر استان کرمان، سیستان وبلوچستان، فارس و هرمزگان، در استان‌های کهگیلویه وبویر احمد، چهار محال وبختیاری و غرب اصفهان نیز افزایش ابر و رگبار ورعد وبرق پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه در روز پنج شنبه با ورود موج دیگری به شمال غرب، در برخی مناطق شمال غرب، دامنه‌های البرز غربی و دامنه‌های زاگرس مرکزی، افزایش ابر و رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود،اظهارکرد: فردا مناطق شرقی دریای عمان ، سواحل شرقی و مرکزی خلیج فارس و تنگه هرمز و روز پنج شنبه دریای عمان و سواحل دریای خزر مواج پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه ادامه داد: در پی افزایش دمای هوا در سواحل شمالی کشور، از اواخر روز پنجشنبه با نفوذ جریانات خنک شمالی، دمای هوا در این مناطق بطور محسوسی کاهش می‌یابد و انتظار می‌رود این وضعیت تا روز یکشنبه هفته آینده(۲۴ اردیبهشت) تداوم داشته باشد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت آسمان تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران روز چهارشنبه صاف گاهی  همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد و روز پنج شنبه کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد دربعدازظهر، افزایش ابر با احتمال بارش پراکنده باران با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها