بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۷۷۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت:‌ لازمه پیشرفت کشور ما تعامل سازنده با کشورهای جهان است.
تدبیر24»«محمدجعفر قائم پناه»، شامگاه سه‌شنبه(19 اردیبهشت‌ماه) در گردهمایی فعالان حوزه سلامت کردستان از جمله برنامه‌های ستاد روحانی در کردستان، با تأکید بر این‌که ما نیازمند یک وحدت ملی و اصول مشترک هستیم، اظهار کرد: ما دارای یک هویت ملی و دینی هستیم و اندیشه‌ی کشوری آباد، آزاد و پیشرفته را داریم.

وی افزود: گروهی تلاش می‌کنند هویت ملی ما را خدشه‌دار کنند و به ظاهر به همه چیز کلمه «اسلام» را بچسبانند.

معاون وزیر بهداشت در دولت دوم اصلاحات تصریح کرد: ما همه باید هویت ملی و دینی خود را پاس بداریم و نباید اجازه دهیم هویت ملی و دینی ما خدشه‌دار شود.

وی تصریح کرد: لازمه پیشرفت ما تعامل سازنده با کشورهای جهان است.

قائم‌پناه با بیان این‌که رقبای ما متأسفانه دین را ابزاری سیاسی قرار می‌دهند، افزود: ارزش‌های انقلاب را نباید بازیچه قرار داد که رقبای ما این چنین کاری می‌کنند و از ارزش‌های انقلاب استفاده ابزاری می‌کنند.

وی گفت: باید یاد بگیریم که نظر مخالف خود را محترم بشماریم و به اقلیت اجازه بدهیم حرف خود را بزند و فرهنگ خود را رواج دهد.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران ادامه داد: همه ایرانیان باید در مدیریت کشور در همه سطوح براساس شایستگی خود مدیریت کنند.

وی خاطرنشان کرد: کشور را به خودی و غیر خودی تقسیم کردن کار درستی نیست و ملاک ما باید شایستگی افراد باشد.

معاون وزیر بهداشت در دولت دوم اصلاحات افزود: اعتقاد اصلاح‌طلبان این است که باید با نگاه علمی کشور را اداره کرد.

رئیس ستاد روحانی در کردستان هم در این مراسم اظهار کرد: اعضای دانشگاه علوم سفیران سلامت هستند و بزرگترین خدمت را به جامعه بشری می کنند.  

«جلال جلالی‌زاده» افزود: آقای روحانی به‌دنبال جامعه عقل‌گرا، آزادی، توسعه و صداقت است.

وی خاطرنشان کرد: روز انتخابات ریاست جمهوری با رای خود مطالبات خود را از پیگیری می‌کنیم، چون اگر مشارکت ضعیف باشد نمی‌توانیم مطالبات خود را پیگیری کنیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها