بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۷۷۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
در جریان تمرینات رزمی نیروهای دریایی آمریکا در کره جنوبی یک ناو جنگی این کشور با یک فروند کشتی ماهیگیری کره‌ای برخورد کرد.
تدبیر24»این در شرایطی است که ناوهای آمریکایی در هفته های گذشته حضور گسترده و پر رنگی در شبه جزیره کره داشته اند و کره شمالی از این بابت ابراز گلایه و انتقاد کرده است.
بر اساس گزارش وزارت دفاع کره جنوبی، ظاهرا این اتفاق دیروز (سه شنبه) رخ داده و این وزارتخانه با اشاره به این حادثه تصریح کرده که به ندرت دیده شده است چنین حادثه ای در جریان تمرینات ناوها در منطقه رخ دهد.
خبرگزاری یونهاپ از کره جنوبی هم گزارش کرده که ناو جنگی «یو اس اس چامپلین» آمریکا حوالی ظهر با این کشتی ماهیگیری برخورد کرده است.
این ناو حامل موشک های کروز آمریکا، زمانی با کشتی بزرگ ماهیگیری کره جنوبی برخورد کرد که نزدیک به شش نفر خدمه و ملوان در آن حضور داشتند.
با این وصف گزارش ها حاکی است که در جریان وقوع این رویداد به هیچ یک از سرنشینان کشتی ماهیگیری آسیبی وارد نشده است.
نیروی دریایی آمریکا و وزارت دفاع کره جنوبی در حال بررسی این هستند که این اتفاق چگونه رخ داده و چه میزان خسارت به کشتی ماهیگیری وارد شده است.
ناوهای آمریکایی بخشی از ناوگروه هجومی «کارل وینسون» هستند که آمریکا به اطراف شبه جزیره کره و اقیانوس آرام اعزام کرده است تا تحرکات کره شمالی را زیر نظر داشته باشد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها