تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 21
کد خبر: ۷۷۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷
حضرت آیت الله مکارم شیرازی:

کاندیداها زبان خود را حفظ کنند/ مسیر را مسیر ادب کنند

شفقنا-حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی به کاندیداها توصیه کرد: برای مایوس ساختن دشمنان و ایجاد فضای همدلی در جامعه در روز بعد از انتخابات لازم است زبان خود را حفظ نمائید.
تدبیر24»این مرجع تقلید در درس خارج فقه خود در مسجد اعظم، با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم(ص)، کمبود آرامش را یکی از مشکلات دنیای امروز دانست و اظهار داشت: کتابهایی که در خصوص افسردگی و استرس و اضطراب نوشته می شود و نیز تاسیس روزافزون مراکز مشاوره دلیل بر کمبود آرامش در جامعه است.

او حرص دنیا و مال و مقام، بی اعتمادی، زندگی ماشینی و ضعف ایمان را از دلایل عدم آرامش آحاد مردم دانست و افزود: انتظار ظهور حضرت ولی عصر(عج) یکی از عوامل آرامش بخش است چون امید به ظهور امام زمان(عج) انسان را آرام می سازد.

آیت الله مکارم شیرازی در بخش دیگری از سخنان خود به مساله انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: ما از مردم انتظار داریم صحنه رقابت را تبدیل به عداوت نکنند؛ دشمن بذر عداوت را در انتخابات می پاشد تا بعد از انتخاب رئیس جمهور، زندگی مسالمت آمیز و وحدت بین مردم را به هم بزند.

او ادامه داد: همه کاندیداها زبان خود را حفظ کرده و رعایت کنند و بدانند فردایی داریم و امروز، فردای خود را خراب نکنیم بلکه مسیر را اصلاح کرده و مسیر را مسیر محبت، دوستی، ادب و صمیمیت کنند.

این مرجع تقلید از مردم خواست در پای صندوقهای رای حضور دشمن شکن داشته باشند و بیان کرد: ممکن است کسی دین نداشته باشد اما به پیشرفت و امنیت و سربلندی کشور علاقمند باشد یا ممکن است به نظام علاقمند باشد که باید برای این جهت در انتخابات شرکت کند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: